Røykere

Nei vet du hva det gjør jeg ikke. Jeg skriver ikke en ting og endrer det etter en slik diskusjon som dette. Sånn er det bare ;) står for det jeg skriver jeg! Det som er artig er jo alle som peker finger på meg, men svarer i en minst like stygg tone. Fasinerende hvor blinde enkelte er for egen oppførsel.

Neinei, men da får du tåle at folk blir sinte på det du faktisk skriver da.

Du, kan ikke du ta turen tilbake til ungdomskolen a? Med den sarkastiske tonen din! Jeg har virkelig ikke tid til å diskutere med fjortiser :rolleyes:

Sier hun som ikke "orker" å diskutere svaret sitt, når folk reagerer. ;)

Sier hun som ikke "orker" å diskutere svaret sitt, når folk reagerer. ;)

Jeg snakker ihvertfall på en skikkelig måte, skriver ikke "hahahahaha" "de som sier det først er det sjøl" osv osv... hvor gammel er du a? Ta deg sammen.

Neinei, men da får du tåle at folk blir sinte på det du faktisk skriver da.

Det tåler jeg ;) ikke tenk på det, men oppgitt blir jeg. Når folk påpeker at jeg snakker stygt om andre, så snakker de like jævli tilbake! Hmmm... kan jo begynne å lure da.

Takk!

Hilsen hjernedøde Tamara som mangler ett gen!

Her er forumreglene BTW
http://forum.babyverden.no/help/terms
(Les gjerne avsnittet om nettvett ;) )

Du kan jo lese igjennom all dritten jeg får slengt etter meg, lurer på om nettvett er noe de burde lese også? Eller gjelder det bare meg? Signerer meg ut nå, når jeg får slengt en link til regler i tryne mens en hel gjeng sitter å slenger dritt til meg uten reaksjon.

Så trist å høre at du sliter :(

Jeg misliker ikke røykere. Jeg ble provosert av de som satte seg for å røyke ved siden av oss når de hadde stor plass og vi var de eneste der ute, men jeg ser for meg at det handler mer om dem enn om at de røyket.
Og å si at røykere mangler et gen o.l. er utrolig stygt. Det er mobbing. Og jeg holder heller mobbere unna mitt barn enn røykere (når de ikke røyker selvfølgelig). Mobbing er utrolig skadelig.

Ja, det er noe drit. :/

Det er som en annen sa her, en trenger ikke være røyker for å være drittsekk. :P

Syns heller ikke noe om den kommentaren selv om jeg skjønner grunnen. En drøy ting å si uansett og man bør holde seg for god til det. Én ting er å tenke det, men å si det på et offentlig forum slik? Blir litt som disse folka i kommentarfelter...

Du kan jo lese igjennom all dritten jeg får slengt etter meg, lurer på om nettvett er noe de burde lese også? Eller gjelder det bare meg? Signerer meg ut nå, når jeg får slengt en link til regler i tryne mens en hel gjeng sitter å slenger dritt til meg uten reaksjon.
Det kan godt hende at andre har fått en reaksjon også per pm f.eks ;)

Jeg liker ikke røyk, men jeg tenker det blir som mye annet også. Parfyme f.eks, noen dusjer jo i parfyme :)

Ja, røykere bør ta hensyn. Men kan ikke pålegge andre mennesker å passe på at dine barn ikke blir utsatt for passiv røyking. Så lenge røykere tar røyken på lovlige plasser, så gjør de ikke noe galt. Foreldrene får passe på barna selv. Også får de enten spørr pent om røykerne vil gå litt lengre bort fra barnevognen ( noe de aller fleste gjør når man spørr pent). Eller rett og slett flytte seg selv.

Ja, røykere bør ta hensyn. Men kan ikke pålegge andre mennesker å passe på at dine barn ikke blir utsatt for passiv røyking. Så lenge røykere tar røyken på lovlige plasser, så gjør de ikke noe galt. Foreldrene får passe på barna selv. Også får de enten spørr pent om røykerne vil gå litt lengre bort fra barnevognen ( noe de aller fleste gjør når man spørr pent). Eller rett og slett flytte seg selv.

Barn har rett på et røykfritt miljø. Det er loven. Men røyking er også lov ute i det fri. Men når de står å røyker på hver side av inngangsdøra til helsestasjonen og fastlegen vår f.eks. Så man må igjennom en vegg av røyk. Hvilken lov trumfer da?

Barn har rett på et røykfritt miljø. Det er loven. Men røyking er også lov ute i det fri. Men når de står å røyker på hver side av inngangsdøra til helsestasjonen og fastlegen vår f.eks. Så man må igjennom en vegg av røyk. Hvilken lov trumfer da?

Nå har jeg aldri vært på en helsastasjon eller legekontor uten røyking forbudt skilt på utsiden:) skreiv vel at så lenge røykere røyker på lovlige steder.

Hvis det er et problem på helsestasjon og legekontor hvor man ikke kan unngå å ta med barnet. Hadde jeg sagt pent i fra til røykeren:) utrolig nok så er ofte røykere veldig hyggelige så lenge ikke - røykerne oppfører seg høflig:)
Hadde det vært et så stort problem at det alltid stod klynger med røykere på utsiden, så får man kanskje ta det opp med selve helseinstitusjonen, og høre hva de har tenkt å gjøre med det:)

Back
Topp