Røyker?

Sluttet på dagen da jeg fant ut jeg var gravid, og det har utrolig nok gått helt smertefritt. Jeg har ikke kjent sug eller behov for å røyke og nesten glemt ut alle de gamle røykevanene så veldig glad for det =)

Slutta å røyke en mnd før jeg ble gravid med første (4 år siden). Noe sv det beste jeg har gjort!

Ei nydelig jente - juli 2011
Gleder oss til 1. mars 2015

Slutta å røyke en mnd før jeg ble gravid med første (4 år siden). Noe sv det beste jeg har gjort!

Ei nydelig jente - juli 2011
Gleder oss til 1. mars 2015

Kjempebra jobba :)
Jeg har alltid sagt jeg skal slutte når jeg blir gravid, og den holder jeg på.
Ble dessverre ikke ved 1. positive test, men droppa fra 15 til 3 om dagen med en gang. Er nå nede i 0 og sånn skal det fortsette :D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Da jeg kom tilbake på jobb etter ferie forrige mandag, nevnte jeg ingenting til sjefen om at jeg har slutta å røyke. I dag, 1,5 uke senere la han merke til at jeg ikke tok meg en. Hehe:)

Tilbake på jobb i dag, og fader å vanskelig det er i dag selv om min røykepartner fremdeles er i ferie.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Trikset mitt er tyggis. Har en pakke med extra eucalyptus i lomma hele tiden. Hjelper å ha noe å tygge på ;)

Pastiller da? Og drikl vann :)

Fant ut at det jeg egentlig trengte var en liten pause, så jeg gikk ut og rundt bygget (som jeg pleier, bare uten røyken ) og inn igjen. Det hjalp

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp