Røyker/snuser du?

Nelly4

Forelsket i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg røyker litt til vanlig, og tok min siste røyk på fredag etter positiv gtest.

Klarte å slutte tvert av når jeg var gravid med min første, men kjenner det er vanskeligere denne gang. Har såååååå lyst å ta meg en røyk for å feire.
Noen andre som er nokotin avhengig?

Jeg er snuser, men trappet ned da vi begynte å prøve og etter positiv test sluttet jeg :)

Jeg sluttet å snuse samme mnd som jeg tok ut spiralen, i august. Skjønner godt at du er sugen på nikotin nå, men prøv å tenk på at denne tidlige perioden er viktig for fosteret og at nikotin kan virke skadelig. Det er motivasjonen min :-) kjøp deg pastiller eller noe da? Her går det i blink sine lakrispastiller. Smaker som Knott lukter :D

Flinke dere er :):)
Jeg gikk nettopp ut, tente meg en røyk, OG FIKK SÅ DÅRLIG SAMVITTIGHET, så jeg slukket den! :D Akkuratt det jeg ville oppnå! Det var mine siste trekk :)

Jeg sluttet å snuse (etter 12 år med nikotin!!!) den dagen jeg fant ut at jeg var gravid (3+3) det er nå 1 uke og 2 dager siden. Abstinensene er mye bedre nå enn de første par dagene, for de var helt forferdelige, men får fortsatt skikkelig sug en gang i blandt, spesielt etter maten, eller hvis jeg sitter i ro og gjør noe "kjedelig" :p

Men det viktigste er at den lille spiren har det bra, og siden jeg har lest at nikotin øker faren for spontanabort, så er det lett å holde seg unna snusen, til tross for alle abstinenser :D

Jeg røyker ikke lenger. Jeg røykte før jeg ble gravid med twinsa mine. Sluttet på dagen etter positiv test etter 10 år med røyk.

Storsnuser her! Slutten på dagen ved positiv test. Nå, to uker senere, er abstinensene ikke like gale og jeg klarer meg med nikotinfri snus.. Men jeg savner det veldig etter mat da. Og til kaffien..

Røykt og snust i 10 år. snusen sluttet jeg med 2 dager føre positiv test:) røyken sluttet jeg med for 1 år siden. 2 uker nikotinfri i dag, og har så lyst på en røyk eller snus!:o men har verdenens beste motivasjon til å la være:)

jeg snuser. tok siste snusen etter positiv test, dettte var på lørdag. går overraskened bra, men kjenner suget etter jeg har spist eller til kaffen, når jeg kjører bil.... men regner med at det gir seg. =) sluttet også rett etter jeg fant ut at jeg var gravid med guttungen men var så dum at jeg startet igjen =)

Jeg har snust. Sluttet 1. Juni, den dagen vi bestemte oss for å begynne og prøve å prøve i august. Nå har jeg nikotinfri snus når jeg er med venner og familie, siden det gikk en uke fr jeg sluttet til ALLE spurte om jeg var gravid. Det var jeg jo ikke da, og jeg vil ikke avsløre det enda fordi jeg fortsatt utøver idretten min så lenge det lar seg gjøre, så da bruker jeg onico i ordentlig snusbokser :p

Var "sosialrøyker" før - har ikke rørt røyk på 70 og noen dager, deilig er det :)
Har også vært snusfri i snart 2 uker. Har gått over til nikotin- og tobakksfri snus :)

Jeg har snust. Sluttet 1. Juni, den dagen vi bestemte oss for å begynne og prøve å prøve i august. Nå har jeg nikotinfri snus når jeg er med venner og familie, siden det gikk en uke fr jeg sluttet til ALLE spurte om jeg var gravid. Det var jeg jo ikke da, og jeg vil ikke avsløre det enda fordi jeg fortsatt utøver idretten min så lenge det lar seg gjøre, så da bruker jeg onico i ordentlig snusbokser :p

Haha, nå måtte jeg le litt! :) Samma greia her, jeg gjemmer snusboksen (har onico mint) i veska blant venner. Hjemme hos mamma og familien er det ikkeså nøye, de vet ikke mye om snus og klarer ikke å se det ut av boksen :)

Haha, nå måtte jeg le litt! :) Samma greia her, jeg gjemmer snusboksen (har onico mint) i veska blant venner. Hjemme hos mamma og familien er det ikkeså nøye, de vet ikke mye om snus og klarer ikke å se det ut av boksen :)

Ja! Venner snoker :p jeg snuser ikke foran foreldrene mine uansett, fordi jeg vet de ikke liker det, så er ikke så farlig der. Vennene mine reagerer veldig på at jeg har gått fra original til white da, siden jeg hater white snus, og jeg vil helst ha tynne poser (06 er favoritten) , så nå blir jeg nok snart avslørt :p hahaha

Back
Topp