Røyker du?

Røyker ikke, men tar en snus i ny og ne. (gjorde)

Røyker ikke selv, vil bare ønske de som gjør det masse lykke til med røykeslutt!

emoticon nei jeg røyker  ikke

Røyker ikke, men snuser. Eller slutta når jeg fikk positiv test. Nå er målet å slutte for godt. Sist gang greide jeg å holde meg helt til lille trille var 11 mnd. så begynte jeg igjen=|

Jeg sluttet i november. Passet fint, for nå har ingen å ta meg på at jeg er gravid fordi jeg stumpet røyken ;-)

klarte å slutte for 14 år siden med den første,men begynte å røyke etter fødselen pga at jeg ikke fikk til ammingen. gravid 10 + 3 nå....og har sluttet igjen,denne gangen har jeg ingen planer om å begynne igjen. siden jeg blir mor i voksen alder har jeg begynt å tenke mer på helsa;)  nå syns jeg bare røyk lukter kvalmt ,har blitt veldig var på lukter.

Jeg tok min siste røyk på nyttårsaften ;)
Er så deilig å være røykfri!

Ønsker dere som skal slutte masse lykke til med røykeslutten! :)

Chuma skrev:
Røyker ikke selv, vil bare ønske de som gjør det masse lykke til med røykeslutt!

Sign! Dette burde være verdens beste motivasjon!

Slutta da jeg testet poritivt, motivasjon nok det. Fins ikke bedre grunn og motivasjon for å slutte.

Har vert røykfri i 4 å!!!!!!! Deilig ;) og lykke til med røykeslutten til dere som prøver ;)

Babylykke81 skrev:

Skytten84 skrev:
Fant en del av det på youtube

http://www.youtube.com/watch?v=82fzOnq9h9Y

Ligger mange flere slike på youtube:)

OMG!!!!!!

Jepp!!!

Jeg kan ikke fatte og begripe at folk røyker når de er gravide, ja, jeg vet jeg høres ut som en bedreviter eller en person som ser ned på de som røyker når de er gravide, men når det kommer til røyking har jeg sterke meninger.

Min mor røyka under svangerskapa sine, vi er fire levende søsken. Jeg har masse allergier, søstrene mine er født for tidlig og lav fødselsvekt. Mamma har også to svangerskap hvor et ende i abort når a var litt over tre måneder på vei, og det andre døde lille rett før termin :/
Det er ikke tilfeldigheter altså! Dette er jo mellom 25-40 år siden, og i dag vet vi virkelig bedre!!! :)

Nei jeg røyker ikke :) 

Prøvde en gang i skogen med en kusine da vi var 11, Marlboro light vi hadde stjålet av pappa, men det var det hele hehe Og godt er det! Selv da var det jo mye fokus på hvor negativt røyk er

Håper virkelig dere som prøver, klarer å bli røykfri! Ikke bare under svangerskapet, men for resten av livet. Det er ikke bare det at babyen i magen og de rundt blir påvirket, men tenk når du selv kanskje blir så syk at det blir en belastning for familien.. Selv har jeg bare røyka en kort periode, før jeg "tok til vett", så jeg kan ikke si at jeg forstår hvor vanskelig det må være. Men dette om konsekvenser ved både aktiv og passiv røyking vet jeg veldig mye om.. Så mye at jeg får fysisk vondt i meg på vegne av dem som ikke klarer å slutte - og familiene dems.. Jeg mener ikke å dømme, bare få fram hvor alvorlig det er! Masse lykke til alle sammen, håper dere får den støtten dere trenger til å klare det :)

hvordan går det med dere jenter?:) Jeg har ikke tatt en røyk siden søndag.. Igår var det ille!! Men idag er jeg klar for jobb med MASSE frukt og nøtter! hihi! har også lastet ned den app'en fra LHL, den er ganske motiverende! Forteller meg hvor mye jeg har spart osv osv! 

Lykke til!

Så bra Juras!!! Håper du holder ut de tunge dagene! 
Hvordan går det med dere andre røykesluttjentene?

Back
Topp