Røyker du?

Nope

Ja desverre :(
Har trappet ned og skal prøve å slutte etter denne pakken, så håper jeg blir røykfri fra imorgen av :) Klarte ikke slutte helt med storepia, men trappet ned fra 9-10 om dagen til 2 om dagen. Håper jeg klarer det helt nå.

Enn du?

Melkesjokoladen skrev:
Har trappet ned og skal prøve å slutte etter denne pakken, så håper jeg blir røykfri fra imorgen av :) Klarte ikke slutte helt med storepia, men trappet ned fra 9-10 om dagen til 2 om dagen. Håper jeg klarer det helt nå.

Enn du?

Så bra! Tenk så godt det må føles å klare å slutte
Jeg røyker ikke,men synder med mye annetLitt (ingen overdrivelse der nei) for glad i godteri...

Har aldri hatt en røy i livet mitt, så slipper heldigvis det

Frøken Muffin skrev:

Melkesjokoladen skrev:

Enn du?

Så bra! Tenk så godt det må føles å klare å slutte
Jeg røyker ikke,men synder med mye annetLitt (ingen overdrivelse der nei) for glad i godteri...

Vet hvordan det er med godtesuget, akkurat nå sitter jeg med en stor melkesjokolade foran meg :D :P

Nei :-)

Nei, heldigvis har røyk aldri fristet meg.... Men jeg var pepsi max- avhengig, og det var litt tungt å kutte ut. Siden jeg er så mye kvalm syns jeg ikke annen drikke smaker særlig godt. 

Ja, jeg røyker.. har faktisk ikke før nå vært sånn 110%  motivert til å slutte helt heller. Jeg kuttet jo ut 10-12 røyk om dagen. Men nå er det slutt. Eller er imorgen som er den siste "røyke" dagen.
Var slik jeg klarte det sist også.. Måtte "venne" meg til tanken med å slutte... Klarer ikke å bare slutte, ennå hvor mye jeg vet skaden ved det. Men skal ikke bli noe problem nå :)) Er ganske motivert, og forberedt, så GO!

LYKKE TIL ALLE SAMMEN :))

Juras skrev:
Ja, jeg røyker.. har faktisk ikke før nå vært sånn 110%  motivert til å slutte helt heller. Jeg kuttet jo ut 10-12 røyk om dagen. Men nå er det slutt. Eller er imorgen som er den siste "røyke" dagen.
Var slik jeg klarte det sist også.. Måtte "venne" meg til tanken med å slutte... Klarer ikke å bare slutte, ennå hvor mye jeg vet skaden ved det. Men skal ikke bli noe problem nå :)) Er ganske motivert, og forberedt, så GO!

LYKKE TIL ALLE SAMMEN :))

Da kan vi motivere hverandre, tar min siste røyk nå ikveld :)

Jeg må vel kalle med en røyker, men jeg røyker ikke for øyeblikket. Fant ut om rusket i magen på en fredag og sluttet førstkommende mandag. Men vet nok at jeg begynner på'n igjen når rusket er ute... Litt dumt, men er liksom ikke motivert for å slutte helt enda:S

Nei.
Jeg så en episode av ung, dum og gravid fra storbritania. Og der hadde jordmoren en maskin som viste hva som skjedde med ungen når mor røyka. Dere som ikke greier å slutte å røyke burde virkelig se den episoden!! Så ser dere faktsik den store risikoen og skaden barnet utsettes for.

Skytten84 skrev:
Nei.
Jeg så en episode av ung, dum og gravid fra storbritania. Og der hadde jordmoren en maskin som viste hva som skjedde med ungen når mor røyka. Dere som ikke greier å slutte å røyke burde virkelig se den episoden!! Så ser dere faktsik den store risikoen og skaden barnet utsettes for.

Har du link til den??
Sitter her skikkelig røyksugen, så da hjelper den sikkert

Melkesjokoladen skrev:

Skytten84 skrev:
Nei.

Har du link til den??
Sitter her skikkelig røyksugen, så da hjelper den sikkert

Skal lete litt!! :))

Jeg slutta da jeg var 4 uker på vei, etter 2 uker røykefri gikk suget på røyk over. Kanskje mye på grunn av kvalmen som da dukket opp :p Røykeslutt appen som jeg lastet ned var kjekk å ha, der står hvor mye penger du sparer hver dag og hvor mange røyk du sparer kroppen for. Å i motivasjonsbeskrivelsen min skrev jeg oktoberbaby, så hver gang jeg ville ha røyk leste jeg inne på appen :)

Nei !

Nei! Slutta i 2008 da jeg ble gravid med første!

eg har faktisk klart å slutte denne gang :-) hvert røykfri i 14 dager i dag. å frister ikkje med røyk.. men det har godt så bra med røykeslutten pga at jeg er så dårlig.. får brekninger når jeg kjenner røyke lukt faktisk. med første mann klarte jeg å gå ned fra 20 om dagen til 1 om dagen å var kjempe fornød. men da viste jeg at jeg kom til å begynne igjen. men nå har jeg en helt annen innstilling å tror faktisk at jeg ikke kommer til å begynne igjen.. men hadde jeg ikke vært så dårlig som jeg er så hadde jeg ikke klart det så bra...

Back
Topp