Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja desverre :(Melkesjokoladen skrev:
Har trappet ned og skal prøve å slutte etter denne pakken, så håper jeg blir røykfri fra imorgen av :) Klarte ikke slutte helt med storepia, men trappet ned fra 9-10 om dagen til 2 om dagen. Håper jeg klarer det helt nå.
Enn du?
Frøken Muffin skrev:
Ja desverre :(Melkesjokoladen skrev:
Har trappet ned og skal prøve å slutte etter denne pakken, så håper jeg blir røykfri fra imorgen av :) Klarte ikke slutte helt med storepia, men trappet ned fra 9-10 om dagen til 2 om dagen. Håper jeg klarer det helt nå.
Enn du?
Så bra! Tenk så godt det må føles å klare å slutte
Jeg røyker ikke,men synder med mye annetLitt (ingen overdrivelse der nei) for glad i godteri...
Ja, jeg røyker.. har faktisk ikke før nå vært sånn 110% motivert til å slutte helt heller. Jeg kuttet jo ut 10-12 røyk om dagen. Men nå er det slutt. Eller er imorgen som er den siste "røyke" dagen.Juras skrev:
Var slik jeg klarte det sist også.. Måtte "venne" meg til tanken med å slutte... Klarer ikke å bare slutte, ennå hvor mye jeg vet skaden ved det. Men skal ikke bli noe problem nå :)) Er ganske motivert, og forberedt, så GO!
LYKKE TIL ALLE SAMMEN :))
Nei.Skytten84 skrev:
Jeg så en episode av ung, dum og gravid fra storbritania. Og der hadde jordmoren en maskin som viste hva som skjedde med ungen når mor røyka. Dere som ikke greier å slutte å røyke burde virkelig se den episoden!! Så ser dere faktsik den store risikoen og skaden barnet utsettes for.
Melkesjokoladen skrev:
Nei.Skytten84 skrev:
Jeg så en episode av ung, dum og gravid fra storbritania. Og der hadde jordmoren en maskin som viste hva som skjedde med ungen når mor røyka. Dere som ikke greier å slutte å røyke burde virkelig se den episoden!! Så ser dere faktsik den store risikoen og skaden barnet utsettes for.
Har du link til den??
Sitter her skikkelig røyksugen, så da hjelper den sikkert