Røyker du?

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Røyker du?
Eg røyker,eller har lsuttet nå da.. Og eg skal klare å la være og begynne igjen etter fødselen.
Med storebror slutet eg når eg fant ut at eg var gravid,men begynnte igjen når han var 4 mnd,med lillesøster så klarte eg det ikkje,men røykte da i skjul. Men sluttet den dagen eg havnet på sykehuset og måtte settes igang.

NEI! Jeg røyker ikke. Festrøykte før, men sluttet med alkohol og røyk med en gang vi ble prøvere.

Nei, jeg sluttet for flere år siden, lenge før det ble aktuellt med barn.

Nei fysj! Noe så ekkelt. Det verste er at jeg har røykt, men det er noe jeg aldri kunne tenke meg å gjøre igjen. Og sluttet lenge før det var snakk om bebiser.

Stå på, du klarer det fint! Jeg kjenner innrøykte folk som har røykt fra de var kanskje 13-14 til over 60, som har sluttet på dagen. Da klarer DU det som er mye yngre (regner jeg med siden du er gravid!!!)

Har røyka i 15 år, men har slutta å røyka hver gang æ har vært gravid. Hadde en SA i sommer, siden da har æ bare festrøyka og kanskje røyka litt i helgene, men fra den dagen æ testa positivt har æ ikke rørt røyk, kunne aldri tenke mæ å gjort det heller.

Gjør ikke det (lenger) nei, men stå på - du klarer det!!!;-)

SF100808 skrev:
NEI! har aldri røyket

Så flink du er som har sluttet! :-)
Jeg har aldri røyket og aldri følt meg fristet heller. Tok et trekk en gang, av nysgjerrighet. Kan bare ikke forstå hva det er som får folk til å ta trekk nr 2. Det var jo helt forferdelig!

sluttet en god stund før jeg ble gravid!! :) Hurra! Gla for det, tipper det gjore det så enkelt! ;)

Jeg røykte når jeg ble gravid med Oda, men jeg sluttet på dagen når jeg fant det ut. Vi var ikke prøvere, så hadde ikke sluttet før jeg ble gravid av den grunn. I svangerskapet var jeg kjemperedd for å begynne igjen med en gang Oda var ute - men det gjorde jeg aldri. Har prøvd noen få ganger, men det er IKKE godt. Så denne gangen er jeg helt røykfri fra første stund, og ikke nok med det. Mannen har sluttet også - etter 25 år!!!! *superduperkjempegladoglykkelig* 

SF100808 skrev:
NEI! har aldri røyket

Sign:)

Røyker ikke :)

Sluttet for 7 uker siden, altså 2 uker før jeg ble gravid! :-) Er skrekkelig stolt av meg selv! Det står respekt av hver en som klarer slutte- det er ikke bare å finne den riktige sinnstilstanden som gjør det greit å la være røyke :-) ....selv når en er gravid. Så stå på! :-)

Røyker ikke!

Nei kun til fest, og det blir jo ikke mye av nå hehe emoticon

Røyker ikke!

malenamor skrev:
Røyker ikke!

Sign!

Back
Topp