Røyker dere??

Jakobe4

Betatt av forumet
Ja gjør dere??

Jeg sluttet for 1,5 år siden...HAr stadig vekk lyst på men skal hvertfall holde meg unna nå :)

Dere som røyker...Lykke til dere som prøver og vil slutte... 

Heldigvis ikke.. Snuste noen år før jeg ble gravid med snuppa, men slutta under svangerskapet, og har ikke tatt en snus etter det!

Nope, aldri gjort - heldigvis :)

Tina pusen skrev:
Sluttet for 1 uke siden.

VANSKELIIIIIIIIIIG!!!!!!!!

Åh så bra :D JA det er døds vanskelig.... Husker jeg sleit men jeg ble så dårlig at jeg var nødt til og slutte... Ble liveredd så kommer aldri til og tørre og begynne igjen...

Skal krysse fingrene for deg ;) Du gjør dere begge en stor tjeneste...
Lykke til :)

Sluttet den dagen jeg fant ut at jeg var gravid.  
Klarte ikke med 1 man - men sluttet når han ble født. Begynte å røyke igjen når jeg begynte å jobbe igjen : / 

Men nå prøver jeg virkerlig!!! å slutte... har sprekt med 2 røyk siden lørdag med sine grunner ( uten at det er noen unnskyldning )  så jeg er veldig fornøyd - dette skal gå bra!!! 

Men det er vanskelig ja!!!!!!!!!

Sluttet på dagen da jeg fant ut at jeg var gravid. :) Det gjorde jeg sist også. Men begynte igjen da hun var 2 mnd. :(

"Lønneberget" skrev:
Sluttet den dagen jeg fant ut at jeg var gravid.  
Klarte ikke med 1 man - men sluttet når han ble født. Begynte å røyke igjen når jeg begynte å jobbe igjen : / 

Men nå prøver jeg virkerlig!!! å slutte... har sprekt med 2 røyk siden lørdag med sine grunner ( uten at det er noen unnskyldning )  så jeg er veldig fornøyd - dette skal gå bra!!! 

Men det er vanskelig ja!!!!!!!!!

Krysser fingrene mine for deg :D Vet godt ossen det er.... HAr trua på at dere som røyker skal klare det....:) Stå på ;)

Har røyka ja, fant jo dette ut på mandag, men har ikke røyket idag, da min mann hadde tatt pakken og kastet de ;-) Han passer på :-)

Ja jeg røyker og røyket under hele svk med Emilie.... Eller jeg slutta de siste 3 dagene hun var i magen... (født i uke 29+0) og begynte for fult igjen da hun var 14 dager :/

Har ikke klart og stumpe røken for godt enda, da jeg ikke er sikker på om jeg er gravid... Må lissom få det svart på hvit via blodprøver først... Og den blir tatt i morra eller mandag, om testen i morra er mere pos...

Er også en røyker :(   Og får svi for det det  nå:  Masse hormoner og ingen røyk er ikke en fin kombinasjon.   I de 2 andre svangerskapene mine sluttet jeg litt før jeg ble gravid, men denne gangen kom det litt brått på, så er midt i sluttingen nå

mhm... Gjør det. Sist gang sluttet jeg i uke 8. Målet mitt er å slutte på samme tid nå også. Holder på med nedtrapping! Denne gangen skal jeg IKKE begynne å røyke igjen!

Verken røyker eller snuser. Men har nære som har sluttet og kan bare forestille meg hvor vanskelig det er. Stå på jenter!! Masse lykke til :D

Sluttet å røyke for snart 3 år siden,da jeg ble gravid med storebror:) Men begynte å snuse etter han var født og ammingen var over. Nå har jeg vært snusfri i 1 uke i morgen og det går faktisk overraskende bra:)

Sluttet å røyke når jeg fant ut jeg var gravid med de to første, men begynte igjen etter hvert!! Nå har jeg vært røykfri i 9 mnd :)

Jepp jeg røyker, å har gjort det i mine to andre svangerskap:/ men sluttet dah jeg venta trilingane som vi mistet, så blir nok desvere å røyke no også :/ men jeg røyker kun 2 til dage. Å har gjort det i 11 år.. Kun på fest jeg røyker mer, sååå det blir ikke noe problem for drikke alkehol blir ikke aktuelt no :))) så desverer jeg er en røyker, å tør ikke å slutte :/

Back
Topp