Røyker dere i bilen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Nå røyker jeg ikke lenger, men har røyket før vi fikk første og mellom svangerskapene (ikke mens jeg har vært gravid).
Det var enkelte ting jeg ikke gjorde:
- Røyke inne
- Røyke i bilen
- Røyke sammen med barna
- Røyke i buss skur når andre var der så sant de ikke stod selv å røyket
- Røyke i nærheten av folk med barnevogn om jeg kunne unngå det

Barn og røyk hører ikke sammen. Ingen av oss som røyker nå. Kjenner mange som røyker både inne og i bil som har barn :(

Nå røyker jeg ikke lenger, men har røyket før vi fikk første og mellom svangerskapene (ikke mens jeg har vært gravid).
Det var enkelte ting jeg ikke gjorde:
- Røyke inne
- Røyke i bilen
- Røyke sammen med barna
- Røyke i buss skur når andre var der så sant de ikke stod selv å røyket
- Røyke i nærheten av folk med barnevogn om jeg kunne unngå det
Skulle ønske alle tenkte som deg!

Sluttet å røyke lenge før jeg fikk barn.
Røyket i bilen min.
Men ikke inne etc.

Nei. Men gjorde det når jeg røkte. Hadde ikke barn da, sluttet når jeg ble gravid :)

Nei! Det hadde jeg aldri gjort med barn i bilen.

Men jeg røykte i bilen i min glade ungdom før jeg fikk barn.

Skulle ønske alle tenkte som deg!
Enig! Tenk om alle røykere var sånn.
Syns det egentlig er litt rart at folk ikke gjør det.

Røkte ikke med barna fordi jeg ikke ville utsette dem for det, og fordi barn som ser foreldre røyke har mye større sjanse for å begynne selv når de blir store, og det vil jeg hvertfall ikke.

Var litt irritert på folk som fortalte meg hvor farlig det var, det viste jeg utmerket godt, men om jeg røkte eller ikke anså jeg som en privat sak folk ikke hadde det med å bry seg om.
Er det en privatsak skal jeg utsette andre for det i minst mulig grad..

Vi hadde faktisk ikke bil da vi røyket. Tror ikke vi ville gjort det nei, for vi røkte ikke inne heller, og vil ikke ha lukta i bilen.

Gjorde det i forrige bil. Men slutta å røyke for snart to år siden :) Hadde aldri røyka i bilen nå etter at jeg har fått barn uansett..

Røyker ingen steder, verken jeg eller mannen.
Min far røyker, men bare ute og i arbeidsbilen

Nå har jo jeg aldri røyka da (tenke hvor mange tusen jeg har spart!!!!) men jeg ville definitivt ikke gjort det i bilen nei, setter seg jo stank i bilen da. Eller inne. Røyke gjør man, dersom man driver med slikt, ute, borte fra andre som ikke røyker om mulig

Nå røyker ikke jeg, så det er egentlig ikke en relevant problemstilling for meg. Husker godt at mamma og pappa røyka i bilen da jeg var barn, og den lukten blir jeg ALDRI å glemme, fy fader den var grusom. Og jeg ble alltid kvalm, selv om de åpna vinduene. Så hadde nok ikke røyket i bil selv om jeg hadde røyka.

Røyker heldigvis ikke :) Så nei ;)

Røyker ikke i bil nei. Røyker i arbeidsbilen til mannen da. Men den er aldri unga i ;)

Back
Topp