røyke ???

*meggi*

Glad i forumet
Ja  !!!!!! har alle klart å slutte å røyke nå da ? ja for oss som skulle slutte, men ikke klarte det med engang.

Tenker ikke på dere som aldri har røykt eller klarte det med engang, men oss andre som virkelig sliiiiiiiiter / slet med å slutte.. *fnis*

hvorfor brille smily ? er du litt flau over det fordi du vet at det ikke er så bra for babyn ?

Ikke føl deg flau over meg ihvertfall, jeg røyker ikke lengre, men ''smug'' røyker en gang i blant for å minske ned nerver og snopenivået mitt.

ingen som egentlig vet det.. *fnis* men nevnte det til UL damen, og hun mente det ikke var vits å skrive ned på arket engang.,., pytt pytt, så lenge det går fint med bebien, så skal ikke jeg si noe [:)]

Må innrømme at jeg smugrøyker litt jeg også innimellom.. Var sååå flink i begynnelsen, men nå er det en røyk i ny og ne. Skal klare å slutte helt.

æ va sååå flink i bynnelsen!!da kunne d gå ukesvis mellom hver røyk..men nå blir d kanskje 2 røyk om dagen:(
har så dårli samvittihet for d..!!
men målet er å ha sluttet helt til æ ska bynne å amme!![:D]

har nok ikkje slutta enda...

brille smily fordi jeg regna med det kom til å hagle kjeft[:D]
men jeg bestemme nå over meg selv osv.. så uansett... vet hvordan jeg blir om jeg slutter å røyke.. da får jeg et enda mere usunt svangerskap pga at jeg kommer til å legge på meg enda mere enn hva jeg skal.. har lagt på meg over ti kg allererde.. la på meg 23 kg i mine tidligere svangerskap.. røkte da og.. tror det blir usunt om jeg skal legge på meg noe mere enn det[:D]

ORIGINAL: trinemor79

brille smily fordi jeg regna med det kom til å hagle kjeft[:D]
men jeg bestemme nå over meg selv osv.. så uansett... vet hvordan jeg blir om jeg slutter å røyke.. da får jeg et enda mere usunt svangerskap pga at jeg kommer til å legge på meg enda mere enn hva jeg skal.. har lagt på meg over ti kg allererde.. la på meg 23 kg i mine tidligere svangerskap.. røkte da og.. tror det blir usunt om jeg skal legge på meg noe mere enn det[:D]

Har nesten vært redd for å innrømme at jeg røyker her inne jeg også. men jeg føler at her på augustforumet er vi mer opptatt av å støtte hverandre enn å trykke hverandre ned. Greit nok at ikke alle syns noe om folk som røyker i svangerskapet, men det er faktisk ikke det vi trenger å høre. Vi vet jo selv at det ikke er særlig bra.
Men augustjentene dømmer ingen, takk alle sammen

eg har slutta... bank i bordet....trappa ned eg og det funka for meg.

JEg har slutta!! Har vært helt røykfri i en uke nå[:)] Og det har jeg aldri vært før, har aldri klart å slutte før.. Trappa ned da jeg fikk vite at jeg ble gravid, men måtte ha opp til to røyk om dagen, trodde jeg kom til å dø hvis jeg ikke fikk et trekk røyk om dagen.

Men så gikk det en hel dag uten røyk, og jeg så at det gikk jo greit, så en dag til og en dag til, og nå merker jeg jo at det ikke er  noe problem, så nå er det jo ikke noe vits å ødelegge ved å ta et par trekk eller en halv eller noe som helst!

Får skikkelig sug et par-tre ganger om dagen, men går over etter ti minutt eller noe heldigvis, og så tygger jeg tyggis hele dagen, og det hjelper litt tror jeg :)

Jeg røyker ikke selv, og har aldri gjort det, men jeg må bare si til dere jenter som prøver å slutte..

STÅ PÅ! Det er ikke lett, syns det er kjempeflott at dere har klart å kutte ned, om dere ikke har klart å slutte helt!

Ingen som skal kjefte for at dere ikke har klart det helt, dere trenger støtte for å få det til, og det er derfor vi (nå vier jeg meg med alle augustjentene dah..) er her!! [:)]

når eg er hjemme er det ikkje noe problem...

bare når eg e med andre.. då suuget kommer..[:D]

merker at det er vanskeligere å ikke røyke hjemme enn på sykehuset.. Men har ikke røyka noe enda ihvertfall! Tenker på at HVIS det skulle skje noe og jeg føder prematurt, så er hver dag jeg ikke har røyka utrolig viktig!! Er så bittesmå forskjeller om et barn overlever eller ikke om det blir født for tidlig.. Hjelper hvertfall meg å holde meg unna!

jeg har ikke klare helt, men har halvert det da, syntes jeg er flink selv. men skulle ønske jeg kunne slutte helt-
er så lei av å få kjeft hele tiden, kan ikke folk bare passe på seg selv???
var på middag hos mormoren til sambo med familie. jeg skulle nok ikke gått ut å tatt meg en røyk etter meten der gitt. fikk så øra flagra av kusina til morra hans.
hun la ut om ditt og datt. også skulle hun bare fortelle meg om det negative med å få barn. det hadde vært så tøft for henne.
men nå var jo hu 40år når hun fikk sin første da, litt forskjell fra meg som er 20nå.
unnskyld språket, men den fittekjerringa orker jeg ikke. fikk sanbo til å dra med meg, jeg knakk helt sammen jeg.
fpr et kvinnemenneske, ond er hun. sånt drittsnakk orker ikke jeg høre på iallefall

Helt enig Tinamor! Syns virkelig ikke at andre folk har noe med at man velger å røyke når man er ravid, og syns hvertfall ikke de treger å si noe. Seffølgelig er de som røyker klar over at det ikke er det sunneste man kan gjøre, og ting og tang det kan føre med seg, men hjelper bare ikke å løfte pekefingeren og kjefte altså.. at folk ikke skjønner det!!

synes dere er kjempe flinke... å uansett om dere ikkje klarer å slutte så er det bra dere reduserer:)

kjempe bra[:D]

Back
Topp