Røyke slutt

MammaTilEmilie

Gift med forumet
har prøvd og slutta og røyke mange ganger men no ha eg laga meg profil på slutta.no og håper att dinne gongen ska eg greie de og slutt dato 1 mars..
Vil heller bruke pengane mine på noke anna enn dinna røyken..

Men til dokke som ha slutta og ha fremdeles mange venner so røyke..
Korleis "klare" dokke og vere me dei og klare og la vær og røyke?
Omtrent alle so eg kjenne røyke so eg grua meg som f***

Har dokke noken tips som kan hjelpe dei første dagane og lenger :)

skulle ønske eg og klarte det.
eg slutta lenge men so festrøyka eg 1 gang so va det på'an igjenn

dytt

Jeg var sleip og unngikk de vennene den første mnd.. Eller ba de ikke å røyke foran meg.. Nå har jeg snart vært røykfri i 6 mnd [;)]

nei har ikke lest den :)

ORIGINAL: Citerza

Røyker bare av og til jeg., Kan gå uker mellom hver gang.. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke er avhengig for slik har det vært i mange år..

sånn har jeg også holdt på siden jeg var 13år[&:] er 31 nå.......har aldri vært avhengig og går uker mellom hvergang

Har ingen problemer i det hele tatt å omgås andre som røyker - tvert i mot så er det bare en påminnelse om èn av de mange grunnene til at jeg tok det smarte valget å slutte å røyke (det stiiiiinker[:'(]) + at jeg kjenner at jeg synes litt synd på de som forstatt er avhengig av den shiten som røyk og nikotin er.

Eneste rådet jeg kan gi er at du virkelig må ville slutte - og finne det i ded selv.
Anbefaler, som jeg har gjort mange ganger før, boka til Allen Carr. Jeg var en relativt storrøyker som begynte da jeg var 12-13 år, prøvd å slutte mange ganger via mange metoder - abstinenser og vektoppgang.
Da jeg sluttet med hjelp av røykeboka, gikk jeg ikke opp et gram og jeg hadde nada abstinenser. Jeg røyket 40 røyk kvelden/natta før jeg slutta - var på fest. Ikke røyket ettersiden, og det er nå 2.5 år siden.[:D]

Back
Topp