Hei, tenkte vi kunne ha en liten støttetråd for oss som er avhengig av nikotin, hvor vi kan støtte hverandre og få ut litt frustrasjon de dagene suget blir extra sterkt 
kjenner det til tider er tungt å la boksen til mannen være så tror jeg må få han til å slutte også
Jeg slutta med snus på dagen for nøyaktig 1 uke siden da jeg fant ut jeg var gravid og er veldig stolt over det siden det ikke er alle som klarer det
gikk fra å snuse en hel boks extra sterk om dagen til en halv boks nikotinfri snus om dagen! Nå er neste mål å bli kvitt nikotinfri snus noe jeg håper jeg klarer over nyttår 
Det er ikke greit å rakke ned på de som ikke har klart å kutte ut nikotinen helt. Tror alle er klare over hvor skadelig det er men det er heller ikke alle som klarer å slutte på dagen
Flere her inne som har slutta, trappa ned eller prøver å trappe ned på nikotin?
kjenner det til tider er tungt å la boksen til mannen være så tror jeg må få han til å slutte også
Jeg slutta med snus på dagen for nøyaktig 1 uke siden da jeg fant ut jeg var gravid og er veldig stolt over det siden det ikke er alle som klarer det
Det er ikke greit å rakke ned på de som ikke har klart å kutte ut nikotinen helt. Tror alle er klare over hvor skadelig det er men det er heller ikke alle som klarer å slutte på dagen
Flere her inne som har slutta, trappa ned eller prøver å trappe ned på nikotin?
Last edited: