Røyk og snus?!

Slutta forrige gang jeg ble gravid (ca 3 år sia).. Begynte igjen når ham var 6mnd.. røyksuget kom som et sjokk! Slutta igjen nå. Ga meg 3 dager på å slutte. Første dagen kutta jeg ut "morgenrøyken", andre dagen kutta jeg ut "etter middag røyken" og tredje dagen var jeg røykfri.. Det gikk kjempefint denne gangen! Merker ikke noe på humøret eller noe.. kanskje fordi jeg husker hvor fint det faktisk gikk forrige gang, og jeg klarte meg veldig fint uten røyk!

Jeg mistenkte at jeg var gravid (ikke planlagt). Har røykt fast i 14 år, og har alltid sagt at ved graviditet da er det ingen nåde. Jeg tok en røyk på morgenen for 11 dager siden, gikk inn, tok graviditetstest og løp ut igjen og tok meg "en siste" mens jeg ventet på resultatet. Da jeg kom inn igjen og sjekket var den positiv. Jeg knakk resten av røykene i pakken umiddelbart og kastet i bosset. Har ikke sprukket siden, og veldig stolt av meg selv :-) det var helt grusomt de første 3 dagene, men nå går det helt fint faktisk. Gleden over et lite frø er enkelt og greit større enn savnet etter "kompisen" min :-P

Jeg mistenkte at jeg var gravid (ikke planlagt). Har røykt fast i 14 år, og har alltid sagt at ved graviditet da er det ingen nåde. Jeg tok en røyk på morgenen for 11 dager siden, gikk inn, tok graviditetstest og løp ut igjen og tok meg "en siste" mens jeg ventet på resultatet. Da jeg kom inn igjen og sjekket var den positiv. Jeg knakk resten av røykene i pakken umiddelbart og kastet i bosset. Har ikke sprukket siden, og veldig stolt av meg selv :) det var helt grusomt de første 3 dagene, men nå går det helt fint faktisk. Gleden over et lite frø er enkelt og greit større enn savnet etter "kompisen" min :p
Du burde være stolt ja.. Flink er du. :)

Har røyka, sluttet så fort jeg ble gravid. Har sagt hele veien at så fort jeg blir gravid så stumper jeg røyken. [emoji5]

Back
Topp