Røyk og amming

Kanskje jeg ble misforstått. Hu blir ikke utsatt for røyk siden vi røyker ute med dekkende klær. Jeg mente at før var det normalt å røyke inne og inni bilen. Og det synes jeg er forferdelig. Men røyking er ett omstridt tema og alle har forskjellige meninger om det. Til å med eksperter. Jeg ammer ikke siden det aldri ble ordentlig og produksjon. Det er jo en røykeloven for en grunn. Men opplevde for noen år siden at vi sto utenfor en peppes( langt unna inngangen) og da kom det ei som prater i tlf som stelte seg oppå meg og begynte å hoste. Liker man det ikke trenger man ikke å oppsøke det.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kanskje jeg ble misforstått. Hu blir ikke utsatt for røyk siden vi røyker ute med dekkende klær. Jeg mente at før var det normalt å røyke inne og inni bilen. Og det synes jeg er forferdelig. Men røyking er ett omstridt tema og alle har forskjellige meninger om det. Til å med eksperter. Jeg ammer ikke siden det aldri ble ordentlig og produksjon. Det er jo en røykeloven for en grunn. Men opplevde for noen år siden at vi sto utenfor en peppes( langt unna inngangen) og da kom det ei som prater i tlf som stelte seg oppå meg og begynte å hoste. Liker man det ikke trenger man ikke å oppsøke det.


Sent from my iPhone using BV Forum

Hun blir utsatt for giftstoffer fordi dere røyker, uansett om dere skifter. Det setter seg i hud, hår og pust. Dessuten kan barn bli syke av røyk når de har blitt voksne fordi de ble utsatt for det som barn. Røyk er ikke et omstridt tema blant "eksperter", som du kaller det. Der er absolutt alle enige om at det er skadelig, ferdig med det. Det er kjempefint at dere tar forholdsregler, men ikke vær så naiv at du tror at babyen ikke utsettes for noe i det hele tatt. Husk at din egoisme kan skade barnet ditt. Kjøp nikotinplaster eller tyggis, eller kutt ut røyken. Det finnes ingen som helst unnskyldning som kan rettferdiggjøre at vi som er foreldre røyker. I tillegg kan vi bli syke selv, og frata barnet foreldrene for tidlig. Røyk elder alle før tiden, og tar liv.
 
Back
Topp