Røsker å drar!

CarroBBarro

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Er det bare meg som kjenner att det røsker å drar i underlivet, på sidene ved eggstokkene. Stikker litt og kjennes støl ut. Blir bekymra jeg vøttø :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Til meg kjennes det ut som jeg har hold på begge sider og kjempe støle magemuskler. Kvalmen oppå det hele gjør dagene komplett :p Er nesten øm utenpå magen og det er kjempe ubehagelig å ligge eller klemme på magen. Kan ikke huske det var sånn tidligere ;)

Til meg kjennes det ut som jeg har hold på begge sider og kjempe støle magemuskler. Kvalmen oppå det hele gjør dagene komplett :p Er nesten øm utenpå magen og det er kjempe ubehagelig å ligge eller klemme på magen. Kan ikke huske det var sånn tidligere ;)
Er akkurat sånn jeg føler det :p som hold!

Ja! .. Og murrer..

Hos meg murrer det nederst i magen. Og drar i den ene lysken

Er det bare meg som kjenner att det røsker å drar i underlivet, på sidene ved eggstokkene. Stikker litt og kjennes støl ut. Blir bekymra jeg vøttø :p

Høres ut som ligamentsmerter. Ligamentene holder livmoren til bakkenet og tøyes etterhvert som livmoren vokser. Kjennes som stikking nederst i bekkenet

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg kjenner litt stikkinger helt nederst sånn....Vanskelig å forklare :p

Jeg kjenner litt stikkinger helt nederst sånn....Vanskelig å forklare :p
Hvis du mener vondt i skrittet, så er det det jeg kjenner. Kjenner ikke så mye rundt eggstokkene, men det er en litt ubehagelig følelse. :(

Back
Topp