Er det bare meg som kjenner att det røsker å drar i underlivet, på sidene ved eggstokkene. Stikker litt og kjennes støl ut. Blir bekymra jeg vøttø
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er akkurat sånn jeg føler det som hold!Til meg kjennes det ut som jeg har hold på begge sider og kjempe støle magemuskler. Kvalmen oppå det hele gjør dagene komplett Er nesten øm utenpå magen og det er kjempe ubehagelig å ligge eller klemme på magen. Kan ikke huske det var sånn tidligere
Høres ut som ligamentsmerter. Ligamentene holder livmoren til bakkenet og tøyes etterhvert som livmoren vokser. Kjennes som stikking nederst i bekkenetEr det bare meg som kjenner att det røsker å drar i underlivet, på sidene ved eggstokkene. Stikker litt og kjennes støl ut. Blir bekymra jeg vøttø
Er det bare meg som kjenner att det røsker å drar i underlivet, på sidene ved eggstokkene. Stikker litt og kjennes støl ut. Blir bekymra jeg vøttø
Hvis du mener vondt i skrittet, så er det det jeg kjenner. Kjenner ikke så mye rundt eggstokkene, men det er en litt ubehagelig følelse.Jeg kjenner litt stikkinger helt nederst sånn....Vanskelig å forklare