Røpe hemmeligheten på julaften

Hadde vært utrolig kjekt å fortelle det på julaften....men jeg tror rett og slett ikke jeg klarer vente til dess :-p har bestilt tidlig ul den 21, da er jeg 8uker. om alt ser fint ut da skal storesøs på 4 få vite det, og når hun vet det skal resten av familien få vite. Tenker hun skal få fortelle det...vil ikke at noen skal vite det før storesøs...hun har mast sån om småsøsken, så gleder meg noe helt vanvittig til å fortelle det til hun :-)

Vi skal på tidlig ultralyd 20.des. Hvis alt går som det skal, så lager vi en pakke med ultralydbilde og lignende til besteforeldrene. Er vel litt over 10 uker da. :-)

Hadde vært morsomt å fortelle nyheten på julaften, men kjenner jeg meg riktig klarer jeg nok ikke å vente så "lenge ". [emoji85]Forteller det nok til alle kommende besteforeldre og gjerne søster min. [emoji16] Så får vi se om resten får nyheten på julaften eller tidligere. Er akkurat 12 uker på julaften, men gjør meg ingenting å si det tidligere i grunn. [emoji85][emoji86][emoji87]

Jaaa! Min sønn er 7. Jeg får ekstra oppfølging med ultralyder annen hver uke så om alt er fint til jul skal den ene gaven være ett brev hvor det står "kjære storebror... Jeg gleder meg til du skal holde meg i armene dine.
Jeg gleder meg til alt du skal lære meg.
Jeg gleder meg til alle fine stundene vi skal ha sammen osv
Hilsen lillebror eller lillesøster i magen til mamma[emoji173]" og slenge med ett ultralyd bilde. Han har mast siden første gang vi mistet (eneste gangen han vet om da han ble ekstremt knust) så vi håper det endelig kan komme gode nyheter for oss nå[emoji173]

Har som sagt tidligere mistet mange ganger så mamma vet jo om det, men resten av familien får vite det når han leser brevet [emoji7]

Litt off topic, men så koselig at du er gravid igjen frøken. ❤️

Her vet deler av familien det. Men tenkte å gi kommende oldeforeldre ultralyd bilde. Vi skal i familieselskap 4.juledag og vurderer at mannen min skal gå med T-skjorte under dressjakka,som avslører hemmeligheten ☺️

Her vet nærmeste familie det, og begge jentene våre ! Svigers familien fikk vite det av jentene [emoji85].. hehe.. for hu eldste brølte ut mens vi satt rundt middagsbordet : mamma har baby i magen

Tenker også at julen vil være en fin anledning til å fortelle det ☺️
Noen få vet det allerede, og jeg er usikker på om vi klarer å vente så lenge...

Noen få vet det, storebror får vite det på julaften. Skal legge en lapp i julestrømpa. Han har nettopp begynt å lese så det blir gøy.

Resten tipper jeg han tar seg av å fortelle ;)

Vi har ikke tenkt til å fortelle noen om det før vi vet kjønnet vi[emoji85] Litt sært kanskje, men det er det vi føler er rett for oss denne gangen. Men 1 mann sa vi det veldig tidlig[emoji4]

Vi tenkte å pakke inn nyheten til besteforeldre. Tips til hva vi kan pakke inn?[emoji85] vil få de til å tenke litt.

Vi skal spise middag hos mine foreldre på lille julaften og hos hannes foreldre på julaften. Så tenkte å gi de en gave, for å avsløre det. Tenkte å gjøre noe sånnt som på bilde :)

e895590a48b3e15cf0afe8407bb7e7e3.jpg

Tror ikke jeg klarer å vente til julaften. Er 13+2 da, og forrige gang fikk jeg tidlig mage. Men hadde vært gøy..

Vi tenkte å pakke inn nyheten til besteforeldre. Tips til hva vi kan pakke inn?[emoji85] vil få de til å tenke litt.

Noen tidligere her som tipset om strikkepakke for hentedress [emoji7]

Evt noe barnevakt-utstyr det er smart å ha, en rebus? Bestemor- og bestefarkopp?

Vi har ikke tenkt til å fortelle noen om det før vi vet kjønnet vi[emoji85] Litt sært kanskje, men det er det vi føler er rett for oss denne gangen. Men 1 mann sa vi det veldig tidlig[emoji4]
Jeg håper også at vi kan vente til etter oul. Men er redd det ikke går. Har allerede begynnt å få mage og brystene har dobblet i størrelse.

Foreldrene våre vet det. Men tenkte å pakke inn en smokke til ungene - så får de vite det på julaften[emoji173] De har lenge ønsket seg lillesøster - så vi får se hva som gjemmer seg inne i magen[emoji7]

Back
Topp