Røpe hemmeligheten på julaften

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Flere som vurderer å røpe hemmeligheten på julaften? [emoji28] Vi feirer jul med mor, stefar og søstrene mine. Har lyst til å finne en morsom måte å overraske de på.

Et alternativ er å ta på den kommende storebroren «storebror»-T-skjorte under finskjorta, så får de overraskelsen utpå kvelden når han går varm [emoji23] Kan ta bilde av han i samme t-skjorte, ramme inn og gi i gave til svigers og pappa som vi ikke feirer med. Evt la han få fortelle nyheten rundt middagsbordet.

Når vi fikk storebror røpte vi hemmeligheten i påska. Delte ut påskeegg som ikke fikk åpnes uten at de hadde knekt påskenøtten - skrev «egget klekkes i oktober» på en sløyfe rundt egget. Veldig gøy når de endelig fikk summet seg [emoji23]

Noen andre ideer å dele?

Jaaa! Min sønn er 7. Jeg får ekstra oppfølging med ultralyder annen hver uke så om alt er fint til jul skal den ene gaven være ett brev hvor det står "kjære storebror... Jeg gleder meg til du skal holde meg i armene dine.
Jeg gleder meg til alt du skal lære meg.
Jeg gleder meg til alle fine stundene vi skal ha sammen osv
Hilsen lillebror eller lillesøster i magen til mamma[emoji173]" og slenge med ett ultralyd bilde. Han har mast siden første gang vi mistet (eneste gangen han vet om da han ble ekstremt knust) så vi håper det endelig kan komme gode nyheter for oss nå[emoji173]

Har som sagt tidligere mistet mange ganger så mamma vet jo om det, men resten av familien får vite det når han leser brevet [emoji7]

Du kan jo kjøpe en boks konfekt å fjerne konfekten og lage en overraskelse inni den?[emoji2] når jeg fortalte mannen min første gang var han offshore og jeg snappet han bilde av en body der det sto "hei! Du skal bli pappa i juni 2016" med testen ved siden av [emoji5]
Du kan evt kjøpe noen kjønnsnøytrale babysokker eller tøfler å pakke inn å åpne ved middagsbordet?

Jeg tenkte å kjøpe en «strikkepakke» med mønster og garn til et hentesett. Dette skal være julegaven til strikkende farmor :)

Vi sier det til den nærmeste familien før 12 uker. I motsetning til mange andre gjør vi det nettopp på grunn av faren for å miste. Var så glad for at de fleste i nær familie visste om svangerskapet da jeg mistet. Støtten og forståelsen var så god[emoji173]️

Men, jentene på 3 år og 5,5 år fikk ikke vite det tidlig sist, og får ikke vite det tidlig nå heller. Så jeg har tenkt litt på om de skal få hver sin gave på julaften med ultralydbilde og en genser som det står "Big sister again" og "big sister finally"[emoji4][emoji173]️

Jaaa! Min sønn er 7. Jeg får ekstra oppfølging med ultralyder annen hver uke så om alt er fint til jul skal den ene gaven være ett brev hvor det står "kjære storebror... Jeg gleder meg til du skal holde meg i armene dine.
Jeg gleder meg til alt du skal lære meg.
Jeg gleder meg til alle fine stundene vi skal ha sammen osv
Hilsen lillebror eller lillesøster i magen til mamma[emoji173]" og slenge med ett ultralyd bilde. Han har mast siden første gang vi mistet (eneste gangen han vet om da han ble ekstremt knust) så vi håper det endelig kan komme gode nyheter for oss nå[emoji173]

Har som sagt tidligere mistet mange ganger så mamma vet jo om det, men resten av familien får vite det når han leser brevet [emoji7]

Så fint [emoji173]️ håper alt går bra så dere kan gi en så fin julegave [emoji173]️

Vi sier det til den nærmeste familien før 12 uker. I motsetning til mange andre gjør vi det nettopp på grunn av faren for å miste. Var så glad for at de fleste i nær familie visste om svangerskapet da jeg mistet. Støtten og forståelsen var så god[emoji173]️

Men, jentene på 3 år og 5,5 år fikk ikke vite det tidlig sist, og får ikke vite det tidlig nå heller. Så jeg har tenkt litt på om de skal få hver sin gave på julaften med ultralydbilde og en genser som det står "Big sister again" og "big sister finally"[emoji4][emoji173]️

Ja, da er det ingen grunn til å vente :-) vi foretrekker å holde det for oss selv til ca 12 uker, og da passer julaften bra.

Gøy å overraske storesøstrene til jul da [emoji1]

Du kan jo kjøpe en boks konfekt å fjerne konfekten og lage en overraskelse inni den?[emoji2] når jeg fortalte mannen min første gang var han offshore og jeg snappet han bilde av en body der det sto "hei! Du skal bli pappa i juni 2016" med testen ved siden av [emoji5]
Du kan evt kjøpe noen kjønnsnøytrale babysokker eller tøfler å pakke inn å åpne ved middagsbordet?

Babysokker i pakken til den som finner mandelen i grøten kanskje [emoji23]

Ja, da er det ingen grunn til å vente :-) vi foretrekker å holde det for oss selv til ca 12 uker, og da passer julaften bra.

Gøy å overraske storesøstrene til jul da [emoji1]

Ja, man må finne ut hva som passer for hver enkelt[emoji173]️ holdt det for oss selv til etter 12 uker da vi ventet nr. 2, og i det svangerskapet føltes det riktig[emoji4][emoji173]️

Jeg jobber på julaften og tenkte fortelle storesøster når vi spiser frokost sammen bare vi tre.:) Så regner jeg med at hun tar seg av jobben med å fortelle besteforeldre, tanter og onkler seinere på dagen.:)

Her var det mange gode ideer!

Noen som har tips til hvor de selger "storesøster" body f.eks? :D

Back
Topp