Røkte/snuste du når du blei gravid?

Snuste! Sluttet med en gang testen ble positiv. Har heldigvis en fantastisk kjæreste som sluttet med meg:Heartred det var uansett ikke noe alternativ å fortsette med snus, så det var ikke noe vanskelig
 
Snuste jeg og. Sluttet etter positiv test. Samboer snuser, men har ikke snus liggandes overalt.. men føler skikkelig snussug av og til. Pleier åpne bokset og lukte litt på den, da går det over :hilarious:
 
Snuste! Sluttet med en gang testen ble positiv. Har heldigvis en fantastisk kjæreste som sluttet med meg:Heartred det var uansett ikke noe alternativ å fortsette med snus, så det var ikke noe vanskelig
Min mann sluttet også med meg, etter å ha snust siden han var 17!!
 
Jeg røkte og slet med å tro på at det skulle gå bra så tok litt tid men klarte å slutte helt etter to uker. Samboer røyker fortsatt men frister ikke i det hele tatt
 
Jeg røkte og slet med å tro på at det skulle gå bra så tok litt tid men klarte å slutte helt etter to uker. Samboer røyker fortsatt men frister ikke i det hele tatt
Jeg blir litt bitter på min sambo at han ikke slutter med snus.. får du noen gang samme følelse?

Vet jo at han må ikke slutte, og han er blitt flink å ikke vise det foran meg (har snus i egen hylle, går dit for å ta en, og bruker mye mindre nå)... men fortsatt av og til så blir jeg så sur på han.
 
Jeg blir litt bitter på min sambo at han ikke slutter med snus.. får du noen gang samme følelse?

Vet jo at han må ikke slutte, og han er blitt flink å ikke vise det foran meg (har snus i egen hylle, går dit for å ta en, og bruker mye mindre nå)... men fortsatt av og til så blir jeg så sur på han.
Blir ikke sur egentlig men kanskje fordi jeg har fått så avsmak på det selv. Han røykte lite foran meg mens jeg sluttet men skal ikke se borti fra at jeg blir sur når jeg har født og får lyst å begynne igjen. Da kommer jeg nok til å skylde på han, haha
 
Jeg snuste tidligere, og har forsøkt å slutte hundrevis av ganger før uten å greie det. Når testen ble positiv sluttet jeg på dagen, må innrømme at jeg har lyst på innimellom, men jeg er VELDIG stolt av at jeg har greid å holde med helt unna :) Gikk jo så fint å slutte, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det tidligere:dead:
 
Back
Topp