Røket leppebånd...

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Lillegutt falt her istad, blødde som bare det fra overleppa. Han roet seg egentlig ganske fort, tok smokken og virket normal. Nå fikk jeg endelig komme til der og han har nesten røket av den strengen som er på overleppa[&:] Noen som har vært med på lignende? Mener å ha hørt at de har lett for å ryke den?[8|] 
 
[;)]  Hei ! Casper ramlet for noen uker siden og da skjedde det samme....den strengen ryker vist lett på små barn, men gror ofte av seg selv derfor er det velig sjelden å sy....det var det vi fikk beskjed om da det sjedde.
 
Vet att den røyk på Mille førut, men det er ikke noe å gjøre med...

Samme som Sebba skedde Loke for ca 1 uke sen, ser fint ut det nå!!!

Men det ser sååå ille ut då det er i munnen, det blør såååååå forferligt.!
 
Marius har også nesten tatt den...falt fra en benk i b.hagen.
Men han har ikke noe mèn av det - ser fin ut nå.
Tror lille Mille har gjort det samme....???
 
ORIGINAL: Solvit

Off da. Har ikke han fått nok nå da lille vennen! Var noen her som hadde ryki den mener jeg men husker ikke hvem!
 
han e ikke alene. Lucas sitt har og röki.. fick og besked om att de gror tillbaka igen..
 
Det samme skjedde her for en stund tilbake!
Er det noen av deres små som blør ved tannpuss?
Det har vesla her gjort av og til og tannpussen har blitt et mareritt,det som faktisk var ganske gøy[:(]
 
Her ser det enda ikke fint ut,henger liksom litt sånn daukjøtt mellom fortenna....
Men hun har kun vondt da vi pusser tenner.
 
Som guttemammaen og Isolde sa, så røyk Mille Sofie strengen under leppa for en stund siden.. Datt i barnehagen med smokk i munnen [&:] Rant blod, hadde på seg hvit joggedress, og den var ikke hvit lenger når jeg kom ned på avdelingen hennes!
Hun var veldig øm der en ukes tid etterpå, men nå går det bra, bortsett fra hvis jeg vil løfte på leppa og titte der!!
 
Back
Topp