Rødvin

Hazydazy

Glad i forumet
E det någen her så tar seg et glass rødvin inni mellom? Legen min sa at det ikkje va någe problem.

Jeg var veldig glad i rødvin før jeg ble gravid, men etter har jeg liksom mistet smaken for det... Hender jeg tar en prøvesmak hvis gubben åpner en flaske vi ikke har hatt før, og tenker ikke noe særlig på det i ettertid. Det samme med pils, hender jeg tar en prøvesmak av boksen hans... Er dritt lei søt drikke og vann nå!!!! Og det er jo det eneste for de som ikke drikker alkohol!

Tør ikkje å drikke et helt glass eg heller, men bitte litt i bunn så eg bruke lang tid på å någe å spise ved siden av tør eg av og til. Legen min sa at Norge va et av de få landå så det ikkje va vanlig å ta et glass vin. Men eg e enig at det ikkje vert å ta sjansen på å skada den lille babyen!!! 

ORIGINAL: pink-girl85

om ca 2 mnd er det vår tur til og drikke en heeeeeeeeeel øl[:D]

da skal jeg ha en iskald aass pils[:D]

Med en gang ungen klarer å bytte mellom pupp og flaske, er det ØL!!! Er så sugen på en fest!!! Eller i hvertfall friheten til å ta meg en pils og en røyk... Behøver ikke mange, men bare litt kos[:)]

Og det er ganske ille!!!

ORIGINAL: Yakine

Jepp, må nok vente til det ja! MEN - på julaften SKAL jeg ha meg ei flaske juleøl altså! DET lover jeg dere jenter! [:D][8D]
Jeg driter i juleølet, med akevitt skal jeg ha!!! Med en kald rignes til!!!

Jeg ble "fulgt"hjem av ei med Downs etter litt mye akevitt

Det sier gjerne pang! men en skal jeg ha!!!

Back
Topp