Rødvin

Gravid82

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Er det noen som vet av en god alkoholfri rødvin?[emoji3] Har de siste ukene hatt sååå lyst på rødvin så tenkte kanskje å prøve en alkoholfri en til helga[emoji12]

Jeg fikk anbefalt noen på Vinmonopolet, med 0-0,5% alkohol. Dama til han som jobbet der hadde prøvd mange forskjellige når hun var gravid.. Så jeg kjøpte de han/hun anbefalte :)

BLÆH! Jeg venter heller på skikkelig rødvin <3
De gravid-vennlige gikk i søppelet en etter en

Just saying, ikke ha for høye forventninger hvis du liker god rødvin ;)

Rødvinen har jeg dårlig erfaring med, men den musserende som ser veldig 'ordentlig' ut (husker jo ikke navnet) den er GOD! Hvis det hjelper da!

Jeg fikk anbefalt noen på Vinmonopolet, med 0-0,5% alkohol. Dama til han som jobbet der hadde prøvd mange forskjellige når hun var gravid.. Så jeg kjøpte de han/hun anbefalte :)

BLÆH! Jeg venter heller på skikkelig rødvin <3
De gravid-vennlige gikk i søppelet en etter en

Just saying, ikke ha for høye forventninger hvis du liker god rødvin ;)

Ja jeg prøvde en sist jeg var gravid og den var blæ[emoji85] Så jeg må vel smøre meg med tålmodighet og vente til et glass med skikkelig rødvin når den tid kommer ja[emoji12]

Rødvinen har jeg dårlig erfaring med, men den musserende som ser veldig 'ordentlig' ut (husker jo ikke navnet) den er GOD! Hvis det hjelper da!

Ja jeg har funnet en god musserende en jeg også som var veldig god[emoji3] Så jeg tenkte at de kanskje hadde utviklet seg innen rødvinen også da mn spørs om jeg må vente en stund til med dette[emoji3]

Back
Topp