Rødvin!

Jeg kunne godt tenkt meg et glass med rødvin ja! *sikkle* Meeeen får vel vente til høsten [;)] Kaffe derimot er det skjelden jeg drikker. Sverger heller til grønn te med honning! mmmmmm [:D]

Jeg har virkelig savnet et glass kald, tørr hvitvin i det fine været i helgen...fikk helt vann i munnen av å tenke på det.. Men det ble en flaske Aass Uten istedet [:)] Det er forresten et av de bedre alkoholfrie øl jeg har smakt. Nesten som vanlig øl, ikke så "vannete" som en del av de andre.

Jeg pleier å lukte på rødvinen mannen min drikker...tar noen skikkelige magadrag [:)] det lukter himmelsk synes jeg..men jeg vet ikke om det kanskje egentlig bare gjør vondt verre [:D] Får jo ikke mindre lyst på av det. Men det er litt stas å være så "sunn" også, tenk jeg har snart vært totalt avholden i 5 måneder! Har ikke gått så lenge uten alkohol siden jeg var 16 tror jeg...[8D]

Noen som har hørt at man gjerne skal ta seg et glass rødvin på slutten av svangerskapet? For å sette i gang fødsel feks?!

Vennina mi sa at et glass her og der i slutten kan jo ikke skade, for da er jo fosteret ferdig utviklet uansett..

Back
Topp