Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg kunne godt tenkt meg et glass med rødvin ja! *sikkle* Meeeen får vel vente til høsten [;)] Kaffe derimot er det skjelden jeg drikker. Sverger heller til grønn te med honning! mmmmmm [:D]
Jeg har virkelig savnet et glass kald, tørr hvitvin i det fine været i helgen...fikk helt vann i munnen av å tenke på det.. Men det ble en flaske Aass Uten istedet [:)] Det er forresten et av de bedre alkoholfrie øl jeg har smakt. Nesten som vanlig øl, ikke så "vannete" som en del av de andre.
Jeg pleier å lukte på rødvinen mannen min drikker...tar noen skikkelige magadrag [:)] det lukter himmelsk synes jeg..men jeg vet ikke om det kanskje egentlig bare gjør vondt verre [:D] Får jo ikke mindre lyst på av det. Men det er litt stas å være så "sunn" også, tenk jeg har snart vært totalt avholden i 5 måneder! Har ikke gått så lenge uten alkohol siden jeg var 16 tror jeg...[8D]