Rødt på papiret

ma1000

Flørter med forumet
Påskekyllingene 2020
toalettpapiret som har vært blendahvit fikk plutselig en veldig synlig rød flenk etter jeg hadde tissa.. Man går såklart rett i krise, å puppene som igår var ømme føles egentlig ganske normal ut nå.. Skal være i uke 9 imorgen.. Kan jo bare si hade til nattesøvn nå, blir så bekymret og verden raser litt sammen:sad010
 
Krysser fingrene for at det er en helt ubetydelig microblødning ❤️ Men skjønner du er bekymret, det hadde vi alle vært ❤️
 
<3 Vet ikke hva jeg skal si men det kan jo være helt uskyldig. Hadde ei venninne som blødde en god del i uke 8, datra hennes er over året nå :)
 
<3 Vet ikke hva jeg skal si men det kan jo være helt uskyldig. Hadde ei venninne som blødde en god del i uke 8, datra hennes er over året nå :)
 
Jeg håper at det er uskyldig. Tanken på at det skal komme mer orker jeg ikke:smiley-angry017
Du får ta på deg et truseinnlegg eller bind så ser du bedre i morgen om du har blødd mere og hvor mye. Har du vondt? Er ikke det smerter hvis det skulle vært sa? Du har vært på tul?
 
Du får ta på deg et truseinnlegg eller bind så ser du bedre i morgen om du har blødd mere og hvor mye. Har du vondt? Er ikke det smerter hvis det skulle vært sa? Du har vært på tul?
Ja, men ved sist SA hadde jeg kun blødning ved dobesøkene- aldri så mye at det kom i trusa. Hadde heller ingen smerter sist.. det føles veldig skummelt ut! Det verste er at jeg akutt følte meg helt «u-gravid».. ja var på TUL i uke 7, da så alt bra ut..
 
Har blødd litt hver morning nå i over en uke, noen dager er det litt mer i løpet av dagen også. Var til gynekolog mandag og fikk se liv, fikk også vite at pga morkaken så kom jeg til å blø noen uker til og at det var helt normalt. Men det er min historie, håper det ikke er noe farlig for din del, men ville bestilt en time for å sjekket hvis du er veldig bekymret :) jeg synes ihvertfall at det hjalp veldig å vite grunnen til at jeg blør :wideyed:
 
Har blødd litt hver morning nå i over en uke, noen dager er det litt mer i løpet av dagen også. Var til gynekolog mandag og fikk se liv, fikk også vite at pga morkaken så kom jeg til å blø noen uker til og at det var helt normalt. Men det er min historie, håper det ikke er noe farlig for din del, men ville bestilt en time for å sjekket hvis du er veldig bekymret :) jeg synes ihvertfall at det hjalp veldig å vite grunnen til at jeg blør :wideyed:
Har første svangerskapskontroll hos lege i neste uke, så skal ta det opp da. Med mindre det fortsetter og blir verre/får smerter.. håper dette er helt uskyldig:(
 
Huff, det er en vond følelse!:( Skulle du egentlig hatt mens rundt denne tida? Det kan forklare det.
Det kan også være at morkaken begynner å ta over hormonproduksjonen og da kan et fall i hormoner i kroppen føre til en liten blødning.
Hadde jeg vært deg hadde jeg kontaktet legen og fått henvisning til ultralyd. Det er bedre enn å gå å lure på om det er noe galt :Heartred
 
Huff, det er en vond følelse!:( Skulle du egentlig hatt mens rundt denne tida? Det kan forklare det.
Det kan også være at morkaken begynner å ta over hormonproduksjonen og da kan et fall i hormoner i kroppen føre til en liten blødning.
Hadde jeg vært deg hadde jeg kontaktet legen og fått henvisning til ultralyd. Det er bedre enn å gå å lure på om det er noe galt :Heartred
Aner ikke om jeg skulle hatt mensen rundt nå, har en del ustabil syklus, å kan ikke huske sist jeg hadde mensen siden jeg aldri fikk den tilbake før jeg ble gravid etter siste SA! Jeg har time til privat TUL om to uker, om jeg ikke føler meg roligere før den tid skal jeg be legen henvise meg til sykehuset. Håper alt står bra til:Heartred
 
Håper det er helt uskyldig❤️ Skjønner bekymring, blod er jo det siste man vil se som gravid! Men det er utrolig mange som blør helt uskyldig i svangerskap, så dette går nok helt fint❤️
 
Så skummelt! Har det kommet mer i natt eller i dag? Krysser fingrene for at dette ikke er noe som helst.
 
Mamma blødde nesten hver mnd. med meg. Men jeg sitter nå her likevel;) Tror ikke jeg tok skade av det:p
 
Så skummelt! Har det kommet mer i natt eller i dag? Krysser fingrene for at dette ikke er noe som helst.
Det har ikke kommet noe mere, men har definitivt hatt mere smerter enn tidligere. Håper at alt er som det skal, og at det bare er livmora som jobber på høygir:Heartred
 
Det har ikke kommet noe mere, men har definitivt hatt mere smerter enn tidligere. Håper at alt er som det skal, og at det bare er livmora som jobber på høygir:Heartred
Håper spiren holder seg på plass! ❤️
 
Back
Topp