Rødming i graviditeten

Pukka

Glad i forumet
Aprillykke 2017
Januarlykke 2020
Andre som er plaget med at de rødmer ofte i graviditeten? :oops: Om noen begynner å snakke med meg om graviditeten og jeg ikke var forberedt, eller om noen spør meg om noe foran en gjeng andre mennesker blir jeg varm og kjenner jeg blir sprutrød i fjeset! Kan skje for den minste lille ting :shy:

Har ikke vært plaget med dette før, men nå som jeg har begynt å tenke mer på det selv så begynner jeg nesten å rødme av at jeg vet at jeg snart kommer til å rødme liksom, skikkelig plagsomt :smiley-ashamed005 Skjer så ofte på jobb for tida at jeg nesten prøver å unngå folk, og spesielt sjefen! Glad det snart er tid for permisjon:p

Jeg rødmer lett til vanlig, men jeg føler kanskje det har blitt litt verre etter at jeg ble gravid. Jeg merket at det ble mye verre da jeg ble gjort oppmerksom på at jeg rødmet i alle fall. Jeg visste jeg rødmet lett, men jeg trodde (håpet) det ikke var så synlig. Etter det har det bare blitt verre og verre :( Vi har feks en ung mann som er kunde på jobb, og han vil gjerne komme til meg for ting, noe jeg syntes var skikkelig hyggelig. I tillegg synes jeg han er ganske kjekk og allright, og det hjelper ikke akkurat på. Jeg rødmer hver eneste gang han kommer inn døra på jobb, han trenger ikke se på meg en gang. Det er helt forferdelig, og det gjorde at jeg faktisk ble litt lettet over at jeg ble 100% sykmeldt for syv uker siden. [emoji14] Jeg er snart 30 og rødmer fordi en mann kommer inn døra liksom! Hvem gjør det?? [emoji85]

Jeg har dessverre ingen gode råd. Jeg googlet litt en gang, og da var rådet å ikke prøve å tenke på det når det skjer, for hvis ikke, blir det bare verre. Men det er lettere sagt enn gjort gitt :(

Jeg rødmer lett til vanlig, men jeg føler kanskje det har blitt litt verre etter at jeg ble gravid. Jeg merket at det ble mye verre da jeg ble gjort oppmerksom på at jeg rødmet i alle fall. Jeg visste jeg rødmet lett, men jeg trodde (håpet) det ikke var så synlig. Etter det har det bare blitt verre og verre :( Vi har feks en ung mann som er kunde på jobb, og han vil gjerne komme til meg for ting, noe jeg syntes var skikkelig hyggelig. I tillegg synes jeg han er ganske kjekk og allright, og det hjelper ikke akkurat på. Jeg rødmer hver eneste gang han kommer inn døra på jobb, han trenger ikke se på meg en gang. Det er helt forferdelig, og det gjorde at jeg faktisk ble litt lettet over at jeg ble 100% sykmeldt for syv uker siden. [emoji14] Jeg er snart 30 og rødmer fordi en mann kommer inn døra liksom! Hvem gjør det?? [emoji85]

Jeg har dessverre ingen gode råd. Jeg googlet litt en gang, og da var rådet å ikke prøve å tenke på det når det skjer, for hvis ikke, blir det bare verre. Men det er lettere sagt enn gjort gitt :(

Uff ja syns det er unødvendig å påpeke det når folk rødmer, sannsynligvis er de veldig klar over det selv liksom :facepalm:

Han ble vel kanskje så vant til å se deg rød ansiktet at han trodde det er slik du er til vanlig :p

Nei vi må vel bare leve med det og håpe det gir eller i hvert fall roer seg ned etter graviditeten :shy:

Uff ja syns det er unødvendig å påpeke det når folk rødmer, sannsynligvis er de veldig klar over det selv liksom :facepalm:

Han ble vel kanskje så vant til å se deg rød ansiktet at han trodde det er slik du er til vanlig [emoji14]

Nei vi må vel bare leve med det og håpe det gir eller i hvert fall roer seg ned etter graviditeten :shy:
Haha, jeg lurer i alle fall VELDIG på hva han tenker om hun derre innbilske som rødmer hver gang. Herregud, jeg er jo gift, og jeg vet han har samboer! Allikevel... Nei, flaut [emoji14]

Vi får bare holde ut, ja. Det er no herk!

Feel ya!!! :p

Jeg har fått det likens! Syns det er kjempeflaut, hvertfall hvis jeg møter folk på butikken og de spør om ting som irriterer meg: "sikker på at det bare er to" feks.. Jeg prøver å være høflig, men ansiktsfargen min avslører meg føler jeg [emoji85]

Her er jeg faktisk motsatt. Rødmer lett til vanlig, men det har vært helt borte under graviditeten...

Back
Topp