Røde prikker i huden ?

Jeg hadde noen sånner på magen tidlig i januar og viste de til jordmor, hun ante ikke hva det var, men ba meg undersøke det med fastlegen dersom det ble flere, de gikk bort etter 1 uke.

Jeg har masse sånne prikker på overarmene, er ikke ubehagelig på noen måte, men ser ikke pent ut.. Hadde det sist jeg var gravid og, og da forsvant det sammen med magen :p
er de sånn under huden? De står ikke opp fra huden, og om man trykker på de med et glass så forsvinner de men når man tar bort glasset kommer de tilbake

Jeg og har sånne prikker du beskriver.. Over hele brystet opp mot halsen og litt rundt på armer ol. Har spurt legen men han sa bare de var helt ufarlig, så har gått ut i fra det;) håper de forsvinner etter graviditeten..

Jeg har det fra graviditeten sist, var ufarlig så lenge de forsvant ved å trykke mot dem, og legen mente det skyldtes blodkar som sprakk. De fleste kom i en periode på slutten hvor jeg hadde litt høyere blodtrykk enn tidligere om jeg ikke husker feil. Mulig det ikke er noen sammenheng altså ;)

Ikke fått noen nye enda, men kommer vel :P

er de sånn under huden? De står ikke opp fra huden, og om man trykker på de med et glass så forsvinner de men når man tar bort glasset kommer de tilbake

Ja de er under huden, klør ikke så kjenner på ingen måte at jeg har det.. Eneste er at det ikke er pent..mine forsvinner generelt når jeg trykker, men kommer tilbake med en gang.

Back
Topp