Røde prikker i huden ?

Giraffe

Forumet er livet
Noen a dere som har sånne røde prikker i huden ? (Under huden) ser ut som non har tatt en rød penn og prikket. De går bort om man tar et glass over og trykker, men når man slipper glasset blir de synlig igjen. Klør ikke. rød prikk under huden på en måte. Noen som også har ?

Ikke som jeg har lagt merke til.
Hvor på kroppen har du fått de prikkene?

Har du klødd akkurat der? Jeg får sånne om jeg klør meg ganske intenst.

På overkroppen, på og ved skuldrene :(

Har du brukt noen ny shampo eller balsam?
Jeg får av og til slike prikker av shampoen, selv om jeg har brukt den i en evighet. Jeg liker å tro det er shampoen iallfall :p

Har du brukt noen ny shampo eller balsam?
Jeg får av og til slike prikker av shampoen, selv om jeg har brukt den i en evighet. Jeg liker å tro det er shampoen iallfall :p

Prikkene er liksom under huden hvis du skjønner. Når jeg trykker på de forsvinner de men kommer tilbake når jeg slipper

Hmm, så rart. Da aner jeg faktisk ikke :/

Jeg har ca. 5-10 sånne små prikker (mest på hendene), men de dukket opp lenge før jeg bør gravid. Kom da jeg var veldig dårlig med "virusinfeksjon" og totalt utmattelse over flere måneder, og gikk aldri bort når jeg ble frisk igjen. Viste dem til legen en gang, da bare sjekket hun om de gikk bort når hun trykket på dem. Virket ikke veldig bekymret...

Ville vist dem til lege eller jordmor tilfelle det er noe som bør sjekkes. Bør jo ha enda lavere terskel en vanlig når man er gravid.

Ja, akkuart slik som mine da. Prøvde å søke på nett. Tror kansje det er noe med hormoner å gjøre, men ikke sikker.

Det har jeg. Og de er ikke farlige. Søsteren min fikk og masse sånne under svangerskapet...

Jeg har masse sånne prikker på overarmene, er ikke ubehagelig på noen måte, men ser ikke pent ut.. Hadde det sist jeg var gravid og, og da forsvant det sammen med magen :p

Back
Topp