Rød vinterdress til gutt ?

går heelt fint med rød dress.... er ikke sånn megafan av rødt i utg.punktet , men når d kommer til at vi får en til som skal arve som vi ikke vet kjønn på enda så er det greit å "safe" litt.

svart dress på en 1åring blir litt vel hardt synes jeg.

hvilken dress har dere kjøpt?

mine gutter hadde aldri fått rød dress. Han ene har en rød genser med biler på som han har fått. Men kjøper selv ikke røde klær til guttene mine.

Kan fint ha rødt til gutt! :) Mener jeg i allefall. Gutten min har mye rødt

Fever skrev:
går heelt fint med rød dress.... er ikke sånn megafan av rødt i utg.punktet , men når d kommer til at vi får en til som skal arve som vi ikke vet kjønn på enda så er det greit å "safe" litt.

svart dress på en 1åring blir litt vel hardt synes jeg.

hvilken dress har dere kjøpt?

Kjøpte Kappahl sin kaxs! :) Den kom jo så godt ut i test, og VESENTLIG mye billigere enn de med nærmeste plassering. Med 25% rabatt på valgfri vare som de kjører nå kostet den 524 kr, så synes absolutt det var verdt å prøve.. ;)
Og den kommer da i år kun i rød, rosa og svart, hvor jeg igrunn så rød som eneste alternativ.. ;P

Kjempefornøyd med vaget, og fryktelig glad det ikke er mange som deler synet til den ene venninna mi! Han har jo mange røde klær fra før, og jeg synes det er kjempefint. Og som du sier, greit at det kan gå i arv uansett kjønn!! ;D

veeldig greit med rabatt :) vi kjøpte Troll vinterdress i vår til 500... 50% heeelt greit:P

Rødt er ikke jentefarge, geez. Her kjøper jeg heller rødt til guttene enn blått. Blått er en trist og kjedelig farge. Det finnes f.eks. mange fotballag med røde drakter, ingen gutter vegrer seg for å dra på seg en rød fotballdrakt. o_O

Rødt er jo en kjempe fin farge for begge kjønn. Jeg kjøpte en rød vinterjakke til Damian hin dagen faktisk.... :D

Vi har en rød dress vi som har gått i arv nå fra tantebarna mine (jente og så gutt)
og som Tiril har brukt, og som Kasper kommer til å overta. Ikke no problem for oss iallefall. Kasper skal nok bruke en lilla ulldress i vinter. Rosa og lys lilla utgår på gutten da. hehe

Jeg elsker rødt og syns virkelig det er en flott farge å variere med til de andre "guttefargene" (nå bruker jeg alle farger til gutten min unntatt rosa, jeg liker overhodet ikke rosa). Syns det blir veldig trist om man ikke kan bruke sterke, flotte farger som rødt og lilla til gutter. Syns hele denne kjønnsdelinga er tragisk. En dag kom gutten min med Hello Kitty-bok i barnehagen. Var kjempestolt, men ble møtt med motstand fra de største barna som åpenbart allerede er indoktrinert med dette tøyset. Da jeg skulle kjøpe akebrett til gutten min i vinter, kom en far bort til meg da jeg så på det røde og ikke det blå. Han sa jeg måtte ikke finne på å kjøpe rødt akebrett til en gutt-stakkars gutten min, liksom. Så det er helt klart at ikke bare reklame osv påvirker barna, men også foreldrenes egne holdninger. Det er latterlig og trist

den ene vinterdressen til sønnen min er rød i år hvorfor skulle ikke gutter kunne bruke rødt? han har klær i alle farger, aldri noen som har reagert på det.

Begge mine gutter bruker rødt - og de er fine i den fargen! Eldstemann kjøper jo alle klær selv nå og det siste han kom hjem med var en rød genser og en rød/mønstret ullgensergreie...
Rosa dropper vi ,men de fleste andre farger går greit. Kan ikke forstå hvem som har "bestemt" at små gutter MÅ bruke svart,grå,mørk blå.. De blir jo likbleke i ansiktet av de triste fargene jo! Så ,jeg hadde med glede kjøpt rød vinterdress til jr.

SELVFØLGELIG kan gutter ha rødt! Jeg kjøper alltid klær som kan arves hos oss, og da er det viktig at det passer begge, så da hadde jeg kjøpt svart som passer bedre til rosa lue til snuppa... Hehe... Men gutta kunne gjerne hatt rødt fremfor sort *jupp*

Selvfølgelig er det ikke noe rart med det! Rødt er fint til gutter det! Med mørkeblå lue og votter blir det ikke jentete i det hele tatt!

Jeg kler heller gutten her i rødt enn jenta. men det er fordi jeg føler han kler det bedre...

KULT!! Og tøft gjort. :)

Jeg kjøpte også rød vinterdress til gutten min i år. Tenkte ikke tanken en gang på at den liksom kunne være en jentefarge. Er jo så fin!

Back
Topp