Rød vinterdress til gutt ?

Vipsis

Gift med forumet
Kjøpte en rød vinterdress til gutten min i dag, og møtte på to venner etterpå. Hun ene kunne som meg ikke se problemet med det, mens hun andre synes det var kjemperart at en gutt skulle ha rød dress.. ? :S
Alternativet var helt svart, og det synes jeg ble for kjedelig..

Hva synes du? Kan gutter ha rød dress?

Selv hadde jeg kjøpt svart, men hadde det vært arv hadde jeg ikke hatt noen problemer med å bruke den. Synes absolutt ikke det er rart :-) Hadde vært noe annet om gutten var så gammel at han hadde en mening om det selv. Så bruk dressen du =)

jeg har rød fleece dress til min sønn... og driter i hva andre mener om å ha røde klær til han... 
hadde det vært feks rosa så hadde jeg gjerne reagert litt... 

Rødt kan like gjerne brukes til gutter som jenter etter min mening. Gutten min er for eksempel veldig fin i rødt da det er en farge han kler godt. Bryr meg overhodet ikke om hva andre måtte mene om det. Det finnes ikke noe som er såkalte "gutte-" og "jentefarger" spør du meg. Mye finere med rødt enn svart synes jeg!

Selvfølgelig kan en gutt ha rødt tøy...
T har rød vinterjakke til bruk i bhg, rett og slett fordi jeg syns svart er uutholdelig kjedelig til barn, den blå var ikke noe fin og han liker ikke grønn...

Rødt på gutter er fint! Synes barn med svarte klær er trist, hehe, så jeg synes du valgte helt rett :)

Gutten min har rød høstdress som er etter storesøster..
Var litt i tvil om den var for jentente, men har kommet fram til at rødt på gutt er helt ok :p

Vi hadde lilla dress på gutten i fjor, så svaret mitt er at rødt definitivt kan brukes til gutt!
Har kjøpt røde nøstebarnvotter, så det blir rød eller mørkeblå dress i år =)

Har rødt regntøy til simen så ser ikke problemet med en rød dress heller :-)

kjempe fint med rødt til gutter! Jeg har og en venninne som mener gutter ikke kan bruke rødt. Mini her i huset har MASSE røde klær!

ser ikke noe problemmer med det i det helle tatt
jeg mener rødt kan brukes av begge

Eg har akkurat kjøpt raudt og grått regntøy til skuleguten min og han valgte sjølv raude og svarte dock boots. Ville ikkje ha dei blå, han syntes dei raude var finare. Og det får han velge sjølv.

jeg synes rødt kan brukes like mye til gutter som til jenter:) men sambo er ikke helt enig med meg hehe

Ja til rødt til gutter!

Førstemann hadde masse fargerike klær, og lillegutt (som kommer snart? ;-p) har allerede en rød fleecedress som venter på ham til kaldere dager.

Godt å se at flesteparten har samme syn på det som meg! :)
Han har masse røde klær ellers også, men siden jeg fikk den kommentaren og dette jo er et ganske stort og dominerende plagg ble jeg litt usikker. Vil jo ikke at han skal bli sett rart på stakkar! :(
Synes dressen var kjempefin jeg! 

Babelle skrev:
Rødt på gutter er fint! Synes barn med svarte klær er trist, hehe, så jeg synes du valgte helt rett :)

enig

Gutten min har rød vinterdress. Og masse annet tøy i rødt (og lilla for den saks skyld) .
Han er nydelig i rødt. Synes ikke svart er noe fint til små barn jeg da...

Kommer til å bruke mørkeblå votter, sko og lue til :)

Jeg hadde ikke kjøpt en rød dress til min sønn. Går greit med en rød genser, men en hel dress blir for mye.

Jeg hadde ikke hatt noe problem med å ha rød dress, men har en som sikkert hadde hatt ett problem med det...

Back
Topp