Rød under haken

Tulip

Elsker forumet
Huff...snuppa mi har fått sån skikkelig rødt ekkelt område under haka si!
Jeg passer på å tørke henne godt under haka når hun har bada. Kanskje det kommer fuktighet fra sikkel eller morsmelk som renner ned? Er det noen andre som også har dette problemet? Som kanskje har noen tips til hva jeg skal gjøre med det?

Akkurat ssom Mia. Jeg ser det er gulp som legger seg der og sikkel. Tørker med våt og tørr klut, holder det ved like da.

hei,hadde samme problemet selv med lille robin,brukte pudder fra natusan,den tar vekk fukten så det er ikke noe rødt lenger og ikke fuktig heller.anbefales:)

ORIGINAL: dhillon

hei,hadde samme problemet selv med lille robin,brukte pudder fra natusan,den tar vekk fukten så det er ikke noe rødt lenger og ikke fuktig heller.anbefales:)

Takk!!
Da skal jeg kjøpe pudder på mandag [:)].

ORIGINAL: Susseline2

Jeg brukte pyrisept salve, d er desinfiserende. Ble bra da ja, gjorde d 1-2 ganger[:D]

Flott! Det tror jeg kanskje vi har også. Ser ikke noe godt ut....

ORIGINAL: laban2

Eilin får sånn på sidene av halsen...kommer nok av fuktighet fra gulp,sikkel,melk ol.....pleier å smøre med sinksalve jeg[:)]....også tørker jeg der med fuktig klut flere ganger i løpet av dagen..

Jeg bør kanskje begynne å tørke henne der i løpet av dagen... Har ikke sett at hun har vært så rød før idag, og det så skikkelig ekkelt ut..

Back
Topp