Rød flekk

Novemberbarn14

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Novemberbarna 19
Septemberlykke 2021
Hei, la merke til st mini hadde en liten rød flekk på kinnet i går kveld. Når vi våknet i dag er den på str. men en femmer, rødt og varmt. Noen som vet hva det kan være? Han har bare denne ene flekken:)
 
Slik startet atopisk eksem hos største her. Lurt å dra til legen å sjekke. Her mente første legen det var brennkopper og gav feil behandling, så det utviklet seg videre til et kjøttsår da han var tre mnd. Var åtte mnd før flekken ble borte da det krevde mye rett behandling etter den feilen. Ikke noe gøy å se gutten med sår i ansiktet slik ;/
 
Hva er varmeutslett?
Synes flekken har blitt litt mindre, men om den ike er vekk til i morgen reiser vi til legen :)
 
Er det varmeutslett trodde jeg det skulle forsvinne når en kledde av babyen og den ikke var så varm lengre??
 
Ågud, er dere klar over hva det skyldes?
Jeg hadde hatt han noen timer i bæresele dagen før, og klemmen på smokkesnoren hadde lagt inntil kinnet når han sov :( følte meg som verdens verste mor når jeg fant det ut, den smokkesnoren gikk rett i boss :p
 
Ågud, er dere klar over hva det skyldes?
Jeg hadde hatt han noen timer i bæresele dagen før, og klemmen på smokkesnoren hadde lagt inntil kinnet når han sov :( følte meg som verdens verste mor når jeg fant det ut, den smokkesnoren gikk rett i boss :p

Rart det blei varmt dagen etter??

Men greit du fant ut hva det skyldtes da :)
 
Back
Topp