Røød rumpe:/

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Off for første gang har han blitt rød på rumpen, å er redd for det er begynnende vannblemme der og, iiik!! Smører med zink,
Men noen så har noen rååd.
 
Prøv å lufttørke stumpen, eventuelt bruk potetmel for å få bort fukt. Jeg liker best inotyol, synes ikke zink fikser rød stump bra nok.
 
Min erfaring: drit i potetmel, zink og alt og gå heller rett på det som virkelig funker; inityol! Vidundermedisin mot sår stump!
 
Ok,så flere plasser at initynol skulle virke, kjøpes det på apotek? Har tatt på potetmel nå i kveld. Stakkaren har jo så vondt når jeg vaska forsiktig i kveld:/
 
Min erfaring: drit i potetmel, zink og alt og gå heller rett på det som virkelig funker; inityol! Vidundermedisin mot sår stump!
Sniker ;) signerer denne, pluss evt locobase repair, er det virkelig sårt bruker jeg et tyyynt lag locobase med inotyol over. Da er det borte på rekordtid:)

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3
 
Her funket ikke inotyol... Eneste som hjalp var vann, lufting og potetmel! Der er visst noe for enhver hudtype visst, alle er jo forskellige :) lykke til!
 
Aha, må vel prøves det som kan, men de siste dagene har han hatt bæsjebleie til morgenen og han sover jo natta gjennom så hva tid den pleier å komme, det vet jeg ikke.
 
Back
Topp