Rævvabakfram

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
ORIGINAL: fairy

Hvor har hun vært?

Jeg får ikke med meg noe, selv om jeg føler jeg lever her inne om dagen..[8D][8|].

Sign! Hehe..

Har ikke sett henne jeg..

Var en tråd om at hun hadde sletta seg for noen dager siden. Men nå så jeg hun var kommet tilbake igjen[:)] (bare i testforumet, men håper hun somler rævva si inn hit snart også[:)] hun hører liksom til her[:D])

ORIGINAL: Miss Otilie

Var en tråd om at hun hadde sletta seg for noen dager siden. Men nå så jeg hun var kommet tilbake igjen[:)] (bare i testforumet, men håper hun somler rævva si inn hit snart også[:)] hun hører liksom til her[:D])

sikker på at det ikke er en falsk en??

ORIGINAL: HannahSofiesMamma

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

ORIGINAL: Miss Otilie

sikker på at det ikke er en falsk en??

bilde av Emil, hvis man går inn på nicket hennes.

Ja, gikk også inn på nicket for å se om det var en copycat, men hun hadde bilde av gutten der, og bloggadressa[:)]

ORIGINAL: Rævvabakfram

Ååh, så koselig [:D]

Tenkte å ikke gjøre noe oppstyr over at jeg er tilbake da men...[8D] Sletta meg diskrét og kom like diskrét tilbake..

Men så koselig at noen har savna meg da! [:D][:D]

Du har vært savna ja [:)]

ORIGINAL: Rævvabakfram

Ååh, så koselig [:D]

Tenkte å ikke gjøre noe oppstyr over at jeg er tilbake da men...[8D] Sletta meg diskrét og kom like diskrét tilbake..

Men så koselig at noen har savna meg da! [:D][:D]

har savnet å se den herlige sønnen din her[:D][:D]

Back
Topp