råtten rap!

kristin27

Forelsket i forumet
når jeg raper så får jeg sånn ekkel egg smak i munnen og det stinker skikkelig vondt!! noen som har gjort det samme og som kan forklare hvorfor det er sånn? jeg har jo ikke spist egg!!

Du har vel spist noe som lager ekstra vond lukt i  magen da....hehe....fins liksom ikke noe annen forklaring...eller..kan jo sikkert være noe annet da men da må du sikkert spørre en fagmann...[:)]
Er det sånn HVERGANG du raper da..?

Har vært sånn og da hadde jeg i tillegg hatt veldig vondt i magen. Var det et par ganger da poden startet i barnehagen, antok det muligens var et eller annet som kom derfra, sambo ble nemlig også sånn.

Jeg har også hatt det sånn og det er helt forferdelig! jeg har hatt sterke magesmerter i tillegg.
Første gangen jeg hadde det endte jeg på legevakta pga smertene og den grusomme lukta og smaken på rapen, da viste det seg at jeg hadde cyster på eggstokkene[8|]

Og så har jeg hatt det en 4-5 ganger etter at lillemann ble født, i løpet av de første 3 månedene. Da tok det gjerne en dag eller to før det ga seg. Da orka jeg kun spise vann og tygge tyggegummi for jeg ble så uvel av lukta og  smaken, ja du veit jo nøyaktig hva jeg mener[:'(]

Masse god bedring! Håper det gir seg snart[:)]

ORIGINAL: miss_kranglefant

driver å får omganssyken,så er nok derfor magen min er råtten[:'(]

jupp, blir sånn eg og når eg får spysjuka. Råtten rap og mageknip høgt oppe i magen er mine tegn på at omgangssjuka er på veg.[:'(]

Back
Topp