Råmelk?

Alma<3

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberfest 2024 ❤️
Noen flere som har begynt å få råmelk allerede?
Er 11+3 i dag og har lagt merke til når jeg står i dusjen at jeg har begynt å få disse typiske gule råmelk-krystallene i melkeutgangene som jeg hadde da jeg ammet. (Ikke prøvd å få ut noe da selvfølgelig :hilarious:). Overrasket over at de har kommet så tidlig, nå som jeg jo vet hva de er ☺️
 
Jeg merket det i dusjen for en uke eller to siden. Fikk ut en dråpe melk fra begge puppene, prøvde ikke mer enn det heller, men måtte sjekke om det var det jeg hadde kjent (kjente at det dryppet fra ene)… veldig fascinerende denne kroppen :woot:
 
Jeg merket det i dusjen for en uke eller to siden. Fikk ut en dråpe melk fra begge puppene, prøvde ikke mer enn det heller, men måtte sjekke om det var det jeg hadde kjent (kjente at det dryppet fra ene)… veldig fascinerende denne kroppen :woot:
Oj såpass! Utrolig fascinerende ja! At den lissom er klar og forberedt allerede for å mate lille ❤️☺️
 
Jeg hadde MA i mars i fjor, etter at jeg var ferdig med aborten så kom det likevel ut en liten flekk på hvite genseren min og jeg mistet i uke 9! Så det kan komme tidlig. Men er 12+4 og har enda ikke lagt merke til det!
 
Back
Topp