Råmelk?

Alma<3

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberfest 2024 ❤️
Noen flere som har begynt å få råmelk allerede?
Er 11+3 i dag og har lagt merke til når jeg står i dusjen at jeg har begynt å få disse typiske gule råmelk-krystallene i melkeutgangene som jeg hadde da jeg ammet. (Ikke prøvd å få ut noe da selvfølgelig :hilarious:). Overrasket over at de har kommet så tidlig, nå som jeg jo vet hva de er ☺️

Jeg merket det i dusjen for en uke eller to siden. Fikk ut en dråpe melk fra begge puppene, prøvde ikke mer enn det heller, men måtte sjekke om det var det jeg hadde kjent (kjente at det dryppet fra ene)… veldig fascinerende denne kroppen :woot:

Jeg merket det i dusjen for en uke eller to siden. Fikk ut en dråpe melk fra begge puppene, prøvde ikke mer enn det heller, men måtte sjekke om det var det jeg hadde kjent (kjente at det dryppet fra ene)… veldig fascinerende denne kroppen :woot:
Oj såpass! Utrolig fascinerende ja! At den lissom er klar og forberedt allerede for å mate lille ❤️☺️

Jeg hadde MA i mars i fjor, etter at jeg var ferdig med aborten så kom det likevel ut en liten flekk på hvite genseren min og jeg mistet i uke 9! Så det kan komme tidlig. Men er 12+4 og har enda ikke lagt merke til det!

Jeg har hatt bittelitt råmelk når jeg har klemt på nå fra uke 21-22, men kun i det ene brystet! Har prøvd å klemme, men det kommer null ut fra det andre. Håper begge to funker, og ikke bare det ene :laughing002 Har det noe å si om man klemmer det ut forresten? Jeg syns jo det er veldig fascinerende o_O

Jeg har hatt bittelitt råmelk når jeg har klemt på nå fra uke 21-22, men kun i det ene brystet! Har prøvd å klemme, men det kommer null ut fra det andre. Håper begge to funker, og ikke bare det ene :laughing002 Har det noe å si om man klemmer det ut forresten? Jeg syns jo det er veldig fascinerende o_O
Har ingenting å si om man presser det ut nei. Men anbefales ikke å stimulere nippler, håndmelke eller slikt uten å ha snakket med helsepersonell da det kan bidra til å starte fødsel etc. Men å presse ut dråper er ikke skadelig.

Så gøy! Begge fungerer nok hihi ☺️ men det anbefales å være litt forsiktig med å klemme for mye/ stimulere melkeutdrivelsen før uke 37 da det kan gi kontraksjoner i livmor

Har ingenting å si om man presser det ut nei. Men anbefales ikke å stimulere nippler, håndmelke eller slikt uten å ha snakket med helsepersonell da det kan bidra til å starte fødsel etc. Men å presse ut dråper er ikke skadelig.
Så gøy! Begge fungerer nok hihi ☺️ men det anbefales å være litt forsiktig med å klemme for mye/ stimulere melkeutdrivelsen før uke 37 da det kan gi kontraksjoner i livmor

Takk for svar! Jeg skal prøve å la være å gjøre det for mye :happy7

Eg ammer ennå, men kommer omtrent ikke en dråpe it lenger(men amme skal han,eller dvs kose nussi i 2 minutt innimellom) men om eg presser litt kommer det ut litt blank,klissete væske...

Back
Topp