Råmelk

Snartfirebarnsmor

Betatt av forumet
Er det noen flere som har begynt å få litt råmelk, begynte å komme litt hos meg i går. Er 13+4 og synes det var veldig tidlig... :oops:

Har ikke sjekket, men mellom 1 og 2 hadde jeg vel litt melk hele tiden. Men måtte prøve å presse ut, ingenting ellers. Nå har jeg ikke sjekket.
Men er helt normalt :D

Det kommer ikke mye,men oppdaget plutselig at det kom litt.. Har fått det tidlig med de 3 andre også, men kan bare ikke huske at det var så tidlig ;)

Jaa meg, bare pittelitt men det er der, allerede liksom [emoji27][emoji85][emoji87]

Har et dumt spørsmål.. men hvor kommer egentlig melken ut? Midt på nippelen? På sidene? Jeg ser ikke noe hull liksom..

Midt på hos meg er det liksom furer med talg (tror jeg) på tuppen, men sånn har det jo alltid vært, ikke noe melk..

Jeg har ikke merket noe til det enda, selv om det ikke er mange ukene siden jeg sluttet å amme. Men jeg har ikke prøvd å klemme ut noe da.

Sist svangerskap lakk jeg noen dråper nå og da, men tror det var fra sånn uke 30-ish.

Med første man,hadde jeg råmelk allerede i uke 18 hvis jeg husker riktig,har sluttet amming da han var 14måneder men hadde melk til han var3,5 kanskje. Da han var 5år,hadde jeg mammografi,melk var der. Utrolig!!!

Hvordan merker man sånt egentlig? Lekker man eller klemmer dere for å sjekke? :wideyed:

Hvordan merker man sånt egentlig? Lekker man eller klemmer dere for å sjekke? :wideyed:
Lekker :) Jeg tror at du burde ikke klemme det ut. Men det er helt normalt å ikke merke råmelk.

Ammer, men tror ikke det er råmelk der enda.

Har et dumt spørsmål.. men hvor kommer egentlig melken ut? Midt på nippelen? På sidene? Jeg ser ikke noe hull liksom..

Midt på hos meg er det liksom furer med talg (tror jeg) på tuppen, men sånn har det jo alltid vært, ikke noe melk..
Kommer fra mange småhull på den som stikker ut eller hva jeg skal si haha..:D

Back
Topp