Råmelk

Råmelka er gul. Våknet med den lekkasjen. Hadde det ikke slik med førstefødte. Ikke skjedd noe de siste dagene. Tror bare kroppen gjør seg klar litt sånn i go tida ;)

Ikke merka noen ting jeg, noen andre som ikke har det? Blir litt bekymret siden det er så mange av dere som har fått råmelk! :/

Med første fikk jeg det heelt på slutten, noen uker før med andre :) og nå sluttet jeg å amme i juni, og i juli ble jeg gravid igjen, så er ikke så lenge siden det var god produksjon! Sikkert litt derfor det er såpass tidlig her :) håper jeg slipper å lekke før melka setter inn for fullt!

Jeg har klart i dag å presse ut et par dråper råmelk på hvert bryst, 6 uker før termin. Regner med det bare er kroppen som gjør seg klar for det som snart kommer, så flaks at det lå en hel pakke med ammeinnlegg fra Rema1000 sin babypakke :D

Nå kommer det melk her og.. Merka ein dag det var flekker i bhen min. Så plutselig når eg gjekk uten bh på kvelden var det ei våt dråpe på singletten. Så går med ammelnnlegg nå :p er bare snakk om noen dråper til dagen. Men irriterende med flekkete klær :p hvertfall kjipt om eg er ute av huset.

Ikke merka noen ting jeg, noen andre som ikke har det? Blir litt bekymret siden det er så mange av dere som har fått råmelk! :/
Har ikke fått noe jeg heller. Og har født 3 ganger før og alle gangene har jeg fått melk etter fødselen (dag 2 mener jeg å huske). Så ikke stress med det :)
Sikkert like vanlig å lekke før fødsel så å ikke lekke i det hele tatt :P

Noen få dråper innimellom her og. Og kommer når jeg klemmer, så gjør jo ikke det da, men måtte jo teste :p

Har begynt å lekke her også. Lå i sengen og kjente plutselig at det rant nedover armen :p No kommer det noen dråper ut hver dag..

Ingen ting her, har til og med prøvd å trykke ut :P Kom aldri noe i forrige svangerskap heller, men gikk fint med amming.. Vet ikke om det er noen sammenheng men :P
Samme her - ikke noe før de to andre, men syke mengder melk da barna først kom;)
Skikkelig greit hvis jeg slipper det nå også:p

Ingenting her, men merker jeg ikke er særlig ivrig på å få det før jeg må heller :p

Dere som har fått det, hvor lenge har dere igjen til termin nå? Jeg har 6,5 uker, og med tanke på Preggogirl som har 6 uker igjen kan jeg vel i teorien lekke når som helst da :o

Jeg merket ingenting til melken. Var litt spent da jeg skulle amme første gang å da hadde jeg overraskende melk til prinsessa med engang hun kom på brystet :) <3

Lekker ikke av seg selv, men klarer å klemme ut ganske mye om jeg først prøver.

Fortsatt ingenting her, heldigvis! Har ikke prøvd å klemme ut, men kjenner jeg ikke har et behov for det heller...

Back
Topp