Ikke tegn til noe her heller er førstegangs. Vet ikke om det har noe å si?
Har ikkenpeiling på om det har noe å si jeg heller :/ håper ikke det da jeg ønsker å amme!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke tegn til noe her heller er førstegangs. Vet ikke om det har noe å si?
Ikke merka noen ting jeg, noen andre som ikke har det? Blir litt bekymret siden det er så mange av dere som har fått råmelk! :/
Har ikke fått noe jeg heller. Og har født 3 ganger før og alle gangene har jeg fått melk etter fødselen (dag 2 mener jeg å huske). Så ikke stress med detIkke merka noen ting jeg, noen andre som ikke har det? Blir litt bekymret siden det er så mange av dere som har fått råmelk! :/
Samme herHar ikke fått noe jeg heller. Og har født 3 ganger før og alle gangene har jeg fått melk etter fødselen (dag 2 mener jeg å huske). Så ikke stress med det
Sikkert like vanlig å lekke før fødsel så å ikke lekke i det hele tatt
Samme her - ikke noe før de to andre, men syke mengder melk da barna først komIngen ting her, har til og med prøvd å trykke ut Kom aldri noe i forrige svangerskap heller, men gikk fint med amming.. Vet ikke om det er noen sammenheng men
Ingenting her heller ;-)Ikke merka noen ting jeg, noen andre som ikke har det? Blir litt bekymret siden det er så mange av dere som har fått råmelk! :/
Samme herFortsatt ingenting her, heldigvis! Har ikke prøvd å klemme ut, men kjenner jeg ikke har et behov for det heller...