Råmelk

Har ikkje merka det enda. Og våger ikkje og "kneppe".. Men måtte ha ammelnnlegg på denne tiden sist. Og håper eg kan slippe unna noen uker til :p

Lekker ikke, men har trykket ut litt :P
Men er det et positivt tegn at melken er kommet nå, eller betyr det ingenting i forhold til amming? :P
Husker ikke fra sist jeg!! 9 år siden :P

Ja. Amme innlegg er ett must for tiden!:p

Bare bittelitt, noen dråper nå og da som setter flekker i bh-en. Bruker innlegg for å slippe å vaske bh-er hver dag. :P

Kom litt tidligere i uka, ikke mer enn at det ble en liten våt flekk på t-skjorta, så trodde først jeg hadde sølt drikke. Helt til jeg innså at jeg ikke hadde noe drikke i nærheten. Kom en liten dæsj senere på kvelden også, men ytterst lite.

Ikke merka noen ting jeg, noen andre som ikke har det? Blir litt bekymret siden det er så mange av dere som har fått råmelk! :/

Ikke merka noen ting jeg, noen andre som ikke har det? Blir litt bekymret siden det er så mange av dere som har fått råmelk! :/
Ingen ting her, har til og med prøvd å trykke ut :P Kom aldri noe i forrige svangerskap heller, men gikk fint med amming.. Vet ikke om det er noen sammenheng men :P

Vet ikke som jeg skal kalle det for melk men har i de siste månedene hatt sånn små belegg i selve brystvorta :p ser kanskje ut som inntørka melk elns :p haha dårlig i å forklare :-)

Ingen tegn til melk her heller. Tror det er like vanlig å ikke ha så mange uker før fødsel :)

(jeg har til tider litt tørt, hvitt "belegg" på brystvorta, vet ikke om det er tørr hud eller størkna melk da men :p )

Det kommer og går litt. Innimellom våkner jeg med råmelk ut over begge brystene og armene, flekker på tskjorter osv, og alltid etter jeg har dusjet. Mens andre dager kommer det ingenting, selv om jeg klemmer :p

Ingen tegn til melk, men regner ikke med at det kommer melk denne gangen heller, ettersom jeg ikke hadde melk til å amme de to første..

Back
Topp