Råmelk!

Førstegangsijuni

Forelsket i forumet
Noen som har fått råmelk i puppene allerede? Kom tilnærmet blank væske ut av mine bryst i kveld, og det kan vell ikke være annet enn råmelk? Noe jeg burde ta hensyn til i forhold til dette fremover?

Jeg oppdaget nå NETTOPP at når jeg klemte på puppene så kom det dråper av blank væske fra begge to. Er 15+1 idag og jeg lurer på akkurat det samme som du :)

Tror det var Vidorra som skrev et innlegg om det i går eller forigårs :)

Anbefaler deg ammeinnlegg, helst av ull nå i den kalde perioden vi går inn i.. Pass på å ikke bli kald på puppene, for man kan få brystbetennelse.. (Fryktelig vondt!)

Her starta meieriet i uke 21 med storebror :p

Har ikke fått det enda. Mannen min er av en eller annen årsak veldig fasinert av dette. Han "gleder" seg nermest til det kommer :laughing002
Var jo også noe å se frem til :laughing005

Bare et tisp, fant ammeinnlegg i ull på Sparkjøp av alle plasser, kun 59kr. :p:p

Har ikke fått det enda. Mannen min er av en eller annen årsak veldig fasinert av dette. Han "gleder" seg nermest til det kommer :laughing002
Var jo også noe å se frem til :laughing005

Bare et tisp, fant ammeinnlegg i ull på Sparkjøp av alle plasser, kun 59kr. :p:p
Tom og Trine eller? De er i så fall veldig gode! :)

Tror det var Vidorra som skrev et innlegg om det i går eller forigårs :)

Anbefaler deg ammeinnlegg, helst av ull nå i den kalde perioden vi går inn i.. Pass på å ikke bli kald på puppene, for man kan få brystbetennelse.. (Fryktelig vondt!)

Her starta meieriet i uke 21 med storebror :p
Er ammeinnlegg mest aktuelt om man opplever at man lekker, eller tenker du at jeg burde begynne å bruke det uansett nå som produksjonen er i gang? :-)

Ammeinnlegg for å holde dem varme eller for å hindre lekkasje? Begge deler? Aner ingenting om dette merker jeg :p

Jeg lekker også råmelk! Bruker tynne ammeinnlegg her i thailand, men når jeg kommer jeg blir jeg nok bare å kjøpe disse billige truseinnlegg pakkene til 9kr og klippe dem å to å bruke :)
Man må jo ikke ha innlegg, men e ikke behagelig om brystvorta størkner fast i bhen! Åsså må den jo vaskes så ofte også da..
Sover med stram singlett og innlegg.. Får ikke sove når jeg våkner på natta og det er bløtt i senga.. Så må den byttes på :)

Jeg har sånn hvite tørre klumper i brystvortene og det kommer litt hvit væske hvis jeg klemmer. Men ikke noe blankt! Og heldigvis lekker det ikke enda.

Skrev om det inne på skjult ja :) Er 20+1 i dag, jeg har hatt det i ca. to uker. Nå lekker jeg... Lilletrampepus har gitt oss gode råd :)

Jeg lekker ikke, men i går merka jeg for første gang at jeg var litt fuktig på brystvortene. Hadde så vondt i puppene at jeg prøvde å massere de lett, da blei det litt fuktig bare.

Jeg merket blank væske kjempetidlig! Det rant ut av seg selv i blant. Nå er jeg 19 uker og merker ingenting hvis jeg ikke klemmer ut. :)

Back
Topp