Førstegangsijuni
Forelsket i forumet
Noen som har fått råmelk i puppene allerede? Kom tilnærmet blank væske ut av mine bryst i kveld, og det kan vell ikke være annet enn råmelk? Noe jeg burde ta hensyn til i forhold til dette fremover?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tom og Trine eller? De er i så fall veldig gode!Har ikke fått det enda. Mannen min er av en eller annen årsak veldig fasinert av dette. Han "gleder" seg nermest til det kommer
Var jo også noe å se frem til
Bare et tisp, fant ammeinnlegg i ull på Sparkjøp av alle plasser, kun 59kr.![]()
Haha! Så gøy! Jeg er 17+4Jeg oppdaget nå NETTOPP at når jeg klemte på puppene så kom det dråper av blank væske fra begge to. Er 15+1 idag og jeg lurer på akkurat det samme som du![]()
Er ammeinnlegg mest aktuelt om man opplever at man lekker, eller tenker du at jeg burde begynne å bruke det uansett nå som produksjonen er i gang?Tror det var Vidorra som skrev et innlegg om det i går eller forigårs![]()
Anbefaler deg ammeinnlegg, helst av ull nå i den kalde perioden vi går inn i.. Pass på å ikke bli kald på puppene, for man kan få brystbetennelse.. (Fryktelig vondt!)
Her starta meieriet i uke 21 med storebror![]()
Om man lekker - med papir, om man ikke lekker - ullinnleggEr ammeinnlegg mest aktuelt om man opplever at man lekker, eller tenker du at jeg burde begynne å bruke det uansett nå som produksjonen er i gang?![]()
Begge delerAmmeinnlegg for å holde dem varme eller for å hindre lekkasje? Begge deler? Aner ingenting om dette merker jeg![]()
Ja de var fra Tom og TrineTom og Trine eller? De er i så fall veldig gode!![]()
Jeg syns de er utrolig gode!Ja de var fra Tom og TrineVeldig fornøyd. Syns det var litt rart at de var avlange, men det var egentlig bare greit
![]()
![]()