Råmelk

SnaaartMamma

Blir kjent med forumet
Noen flere som har begynt å fått råmelk? :-)
Jeg er 27+6 og oppdaget idag etter at jeg hadde dusjet at det kom råmelk, piplet råmelk ut bare jeg klemte såvidt..
Har jo lest om at folk har fått råmelk så tidlig, men ble litt "paff" over at jeg skulle få det så tidlig.. Haha :-P
Er førstegangs, så alt er nytt for meg.. :-)

Ser ut som det er "normalt" å få det så tidlig da :-) bare jeg som ikke hadde tenkt så mye over akkurat dette, og trodde at man fikk råmelk heelt på slutten :-)
Oij, såpass ja ;o håper ikke jeg får så mye enda ihvertfall :-P

Jeg fikk det også ganske tidlig denne gangen. Husker ikke når, men er 27 uker i morgen og har hatt det noen uker allerede. Fikk det ikke før etter uke 30 en gang sist, vet ikke når :p merket det ikke før noen uker rett før fødsel når lakenet var vått :p

Har hatt det siden uke 15-16 eller noe sånn jeg.. Men er ikke sånn at det spruter lissom :-)

Tror ikke det er noe her ennå.

Fikk råmelk med nr 1 tidlig :p da dryppe d plutselig i uke 20 nokka... Men ikke med nr2 eller nå med nr3 enda hvertfall... Men klemmer jeg kommer det:p

Store forskjeller her også, som alt annet ser jeg :-P
Gikk plutselig opp for meg når råmelka kom idag, at det er jo ikke lenge igjen til det er vår tur til å få :-P
Synes "alle" rundt meg som har vært gravid, har født den siste tiden.. Haha
Begynner å bli utålmodig :-)

Ja, våknet med en flekk i senga her en dag. Det pipler etter dusjing, klemmer jeg forsiktig kommer det både hvit og blank væske ut... Er 28+6 I dag. Synes det er kjipt at det er igang allerede, for jeg hater å sove med Bh ;)

Tørt som ørken her!

Satser på at det ikke kommer noe før etter fødselen denne gangen heller! :) Bare sånn for å berolige dere som ikke har fått. Her har det ikke kommet før babyen har begynt å suge etter fødselen. :)

Back
Topp