Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt lekasje mens jeg sov en gang. Men råmelken blir ikke borte før fødsel har jeg hørt så det skal ikke være noe farligMange som har begynt å få? Føler det kommer ut av brystene uten at jeg presser en gang. Redd for å starte melkeproduksjonen, enda lenge til termin..
TakkBare pass på å ikke presse det ut for da bare øker produksjonen!bruk bh om natta hvis det lekker, det kan hjelpe!
![]()
Håper no detHar hatt lekasje mens jeg sov en gang. Men råmelken blir ikke borte før fødsel har jeg hørt så det skal ikke være noe farlig![]()
Står jo at babyen helst skal ha råmelken ?Hatt siden uke 14. Fikk i uke20 sist og melken kom ordentlig og rant masse fra jeg var innlagt på føden 5uker før fødsel. Når frøkna ble født sto melkespruten der med en gangtar det som er godt tegn nå
![]()
Melken blir annerledes etter babyen kommerStår jo at babyen helst skal ha råmelken ?
Mine har ikke vokst så mye heller men rådmelk alikevelk vokser nok ikke før melkeproduksjonen starter skikkelig å det blir mye melkHar ikke begynt å få noe her enda. Brystene har ikke vokst noe etter jeg ble gravid hellermen det kommer vel håper jeg
![]()