Råmelk

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Mange som har begynt å få? Føler det kommer ut av brystene uten at jeg presser en gang. Redd for å starte melkeproduksjonen, enda lenge til termin..

Mange som har begynt å få? Føler det kommer ut av brystene uten at jeg presser en gang. Redd for å starte melkeproduksjonen, enda lenge til termin..
Har hatt lekasje mens jeg sov en gang. Men råmelken blir ikke borte før fødsel har jeg hørt så det skal ikke være noe farlig :)

Bare pass på å ikke presse det ut for da bare øker produksjonen! :( bruk bh om natta hvis det lekker, det kan hjelpe! :)

Hatt siden uke 14. Fikk i uke20 sist og melken kom ordentlig og rant masse fra jeg var innlagt på føden 5uker før fødsel. Når frøkna ble født sto melkespruten der med en gang:) tar det som er godt tegn nå:)

Hatt siden uke 14. Fikk i uke20 sist og melken kom ordentlig og rant masse fra jeg var innlagt på føden 5uker før fødsel. Når frøkna ble født sto melkespruten der med en gang:) tar det som er godt tegn nå:)
Står jo at babyen helst skal ha råmelken ?

Står jo at babyen helst skal ha råmelken ?
Melken blir annerledes etter babyen kommer:) råmelken er gul og blank. Men man skal ikke framprovosere den med å bla. klemme for å få ut dråper. Noen lekker mer enn andre, like normalt begge deler. Kroppen en helt utrolig flink til å forberede seg til babyn kommer:)

Begynte å lekke her om dagen - heldigvis bare når jeg dusjer :) men har kjøpt innlegg i tilfelle det begynner å lekke mer :)

Har ikke begynt å få noe her enda. Brystene har ikke vokst noe etter jeg ble gravid heller :P men det kommer vel håper jeg ;)

Har ikke begynt å få noe her enda. Brystene har ikke vokst noe etter jeg ble gravid heller :p men det kommer vel håper jeg ;)
Mine har ikke vokst så mye heller men rådmelk alikevelk vokser nok ikke før melkeproduksjonen starter skikkelig å det blir mye melk

Back
Topp