Råmelk!?

Bkno1076532

Forelsket i forumet
Er det normalt og være ca 22 uker på veie og ikke ha merket noe til det enda. Redd jeg ikke skal kunne amme. Men kansje d kommer seinere ?

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror det er helt normalt. Men jeg har fått litt størkna råmelk allerede tror jeg, og to ganger noe blankt som kom ut når jeg klemmte. Men tror det er tidlig å få det, og veldig forskjellig. Er 21 + 4

Har du prøvd å klemme på brystvorta? Da skal det komme litt :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror ventes 16.januar-2015

Har du prøvd å klemme på brystvorta? Da skal det komme litt :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror ventes 16.januar-2015
Har kommet 2-3 dråper men det kunne jeg få ut før jeg ble gravid og. Etter guttene på 8 år

Har ikke hengt meg oppi det enda, og har heller ikke merket noe enda. Kroppen har trossalt mange uker igjen og forbrede seg på

Tror ikke det er unormalt :) noen opplever det ikke i det hele tatt i graviditeten, men skal ikke ha noe å si for amminga :) Google det så tror jeg du blir beroliget :)

Ikke fått noen ting jeg heller. Er 22 uker.

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Har ikke fått noe ennå. Og med storebror kom det ikke før etter fødsel. Men kom likevel i gang med ammingen med en gang, og fullammet i 6 mnd.

Tror det er veldig individuelt når det kommer noe:)

Er heldigvis helt vanlig, hos mange kommer det ikke noe som helst før etter fødselen. Melka kommer nok likevel :)

Skal man virkelig klemme på slike kroppsdeler for å teste slike ting..? :p Isåfall tror jeg noen glemte å fortelle meg :p

<3 Garm Leon <3 Får en liten prins! OUL-termin 18. Januar 2015 <3

Det er så forskjellig i alle svangerskap. med førstemann kom det litt råmelk rundt uke 25, men med andre kom det ingenting før jenta var ute på sykehuset. tror begge deler er like normalt. hadde hvertfall ikke bekymra meg for det, og heller bare vært glad til at jeg slapp :P
er 22 uker selv og ikke sett noe til råmelk så langt (jippi!) :D

Back
Topp