Råmelk?

Nei, ingenting her. Har ikke hatt noe med de andre to før etter fødselen, så regner egentlig ikke med at det kommer så tidlig denne gangen heller :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jepp! Men lekker ikke så mye heldigvis :) Mannen derimot har gjort sport i å få til å melke brystene, med variabelt hell.... :P Boys never grow up!

Jepp! Men lekker ikke så mye heldigvis :) Mannen derimot har gjort sport i å få til å melke brystene, med variabelt hell.... :p Boys never grow up!

Da bør du ikkje la han gjera før nærmare termin, for da kan setta igong fødselen ;)
Litt greit at minien helde seg inne lengst mulig :)

Ingen tegn til noe melk her :(

Jeg har følelsen av litt " svette nippler" :P Men ser ingen melk, ingenting kommer ut når jeg klemmer. Har mye talg da..

-Fra appen-

Nei, ingenting og føler både puppene og brystvortene er mer "avslappa" enn på lenge, har hatt en del ømhet der.

Sent from my iPad using BV Forum

Det er mine og, heldigvis. De var skikkelig ømme og vonde en periode. Men har råmelk da. Det har jeg forsåvidt hatt lenge.

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Kommer en dråpe hvis jeg klemmer, men ikke begynt å renne eller noe ennå.

Både igår og idag har jeg hatt en runde med skikkelig melkespreng, av typen "gjør så vondt at jeg svetter og blir uvel-spreng" (dere som har ammet før vet hva jeg snakker om :-p ) au..

Har hatt råmelk leeenge, men ikke i mengder. Natt til i dag har jeg visst vært lekk, for det var en stor flekk på lakenet akkurat i brysthøyde :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

35 uker på vei og kommer noen dråper hvis jeg klemmer. Det er spennende faktisk, ser fram å få melk etter fødsel :)
(Min første barn så alt virker som miracle til meg)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Over natten har brystvortene mine endret seg. Litt vanskelig å forklare, men de er liksom blitt mye tykkere på en måte i konsistensen. Er det vanlig? Kommer ikke noe ut da, men de er helt annerledes enn før....

Brystvortene mine har også helt endra form, de er mye større, også står de litt ut heletiden, selv om de ikke er stive liksom... De har vært sånn en stund, la ikke merke til om det skjedde direkte over natta men...
Trur det er veldig vanlig, hele brystet endrer seg og forbereder seg sammen med kroppen, både farge og form...slik at de små skal få bedre tak regner jeg med...:)

Okay, jeg tipper jo at de er i endring for å bli klare til å bli melkemaskin :P
Bare synes det var så snodig at brystvortene var så mye annerledes over natten.. men men, sikkert ikke noe gale :P

Back
Topp