Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der ja! syntes det er et fint symptom da skal jo ikke klage i det hele tatt, er jo ganske morsomt syntes jegHatt siden uke 6Men det er ikke så alt for lenge siden jeg ammet sist så... Har skikkelig tunge, ømme pupper. Første svangerskap kom vel råmelken hos meg og fra rundt uke 18/ 20.
Er jo ikke lett å fullpumpe da... Var det første barn og? Hilsen fullpumper til prematur i 14 uker før det plutselig var full tørke... Var uker med mye tårer, brystbetennelser og utdrivningsnesespray...Har hatt råmelk si eg kom i pubertetenmen likavel hadde eg ikkje melk nok t min egen ekstrempremature onge, meir enn 5 veke(pumping)
satse på at eg får nok melk denne gongen
![]()
Jepp, va fyste. Fekk ikkje ut meir enn 50-60ml pr døgn...men da holdt nesten t ho den tio eg pumpa. Fekk tabletta for å øka produksjon(afripan), samt nesespray for utdriving. Tålte ikkje tablettane, og mista melka dagen ette siste tablett va tattEr jo ikke lett å fullpumpe da... Var det første barn og? Hilsen fullpumper til prematur i 14 uker før det plutselig var full tørke... Var uker med mye tårer, brystbetennelser og utdrivningsnesespray...
Ikke lett med den ammingen... Hvilken uke fødte du i? Fikk du noen grunn? Hvordan følger de opp nå?Jepp, va fyste. Fekk ikkje ut meir enn 50-60ml pr døgn...men da holdt nesten t ho den tio eg pumpa. Fekk tabletta for å øka produksjon(afripan), samt nesespray for utdriving. Tålte ikkje tablettane, og mista melka dagen ette siste tablett va tatt![]()
Ho blei tatt me hastesnitti uke 27+0, hadde ikkje kjent liv den dagen...Ikke lett med den ammingen... Hvilken uke fødte du i? Fikk du noen grunn? Hvordan følger de opp nå?
ikke noe her. puppene er veldi oljete da, eller hva jeg skal kalle dHadde ikke råmelk med de andre heller, men amminga gikk ok likevel.
Det er flere små kjertler rundt brystvorten som sørger for å "fukte"/"olje" den.Jeg har også veldig oljete brystvorter, men det er kanskje på grunn av råmelken som kommer ut![]()