Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har alle fått råmelk??
Hvordan merker dere det? Blir det vått i BH? Eller kommer det veldig lite i begynnelsen?? Tror ikke jeg har noe produksjon av det i det hele tatt jeg..
Har ikke hatt noe forrige gang men denne gangen har jeg allerede fått av og til finner jeg små oransje flekker i BH en Ikke mye.. Jeg hadde ammet i et år forrige gang så det spiller vel ingen rolle om man får råmelk før fødselen eller ikke
Ingenting her. Hadde ingenting sist heller, men melken kom av seg selv etter ks sist. Så bekymrer meg ikke, heller litt deilig å slippe noe melkestyr før det er nødvendig.
Jeg har faktisk hatt råmelk siden uke 22-23!! Masse lekkasje og styr på nettene, har en t-skjorte jeg må sove med som er blitt melke-tskjorten! haha, må vaske den hele tiden og den går definitivt rett i søppelet når dette er ferdig
Har vært hvit/gulaktig melk siden jeg var 3-4 mnd på vei. Lekker mest på natten, og første gangen jeg merka det holdt jeg på å grisebanke gubben fordi jeg trodde han hadde grisa! Kom noe knallgul melk forrige uke (35) når jeg satt og "pillet", men lekker ikke gult om natten enda.
åååå aldri prøvd å klemme .. Prøvde nå, da kom det en dråpe med gul gjennomsiktig veske og litt hvitt.. Da er det noe på gang der Det var merkelig å se
Jeg har hatt det er par uker allerede, er i midten av uke 35. Men om man klemmer frM litt skal du se a t det kommer noe. Men mange zom ikke får det før terminen virkelig nermer seg. Og trenger ikke nødvendigvis å lekke
Jeg var mye våt i bhen tidlig i sommer. Var vel ca i uke 5-10. Det sluttet rett før oul i uke 18. Merkelige greier. Har prøvd å klemme litt nå i det siste, men det kommer ingenting. I sommer hadde jeg ammeinnlegg. De klistra seg til brystet mitt da det ble så fult.
Startet å lekke litt i uke 19/20, finner flekker på lakenet i senga og merker på brystvortene om morgenen at det er noe størknede greier der skikkelig lekkert. Blitt litt mindre i det siste, men kan oppdage litt gul/orange flekker i bh-en etter endt dag
Har lekket leeeenge.... Tror det startet rundt uke 20 Er heldigvis ikke så mye, finner størknet hvite flekker i bh hver dag, og ved anstrengelser (f.eks hard mage og dobesøk, sorry detaljer) så merker jeg ofte at det pipler litt klar væske ut fra den ene eller begge niplene
Det er ikke så mye at bh blir våt, men jeg må liksom pille bort det som er størknet hvert kveld pluss fra niplene