Råmelk

Nusse84

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Har alle fått råmelk??
Hvordan merker dere det? Blir det vått i BH? Eller kommer det veldig lite i begynnelsen?? Tror ikke jeg har noe produksjon av det i det hele tatt jeg..:anyone

Har hatt det i fleeere uker jeg :o (36 nå) Merker det spesielt om natten da det blir fullt av våte flekker på lakenet og toppen jeg sover i :p

Jeg har ikke fått... Har ihvertfall ikke merket noe

Har ikke hatt noe forrige gang men denne gangen har jeg allerede fått :) av og til finner jeg små oransje flekker i BH en Ikke mye.. Jeg hadde ammet i et år forrige gang så det spiller vel ingen rolle om man får råmelk før fødselen eller ikke :)

Har ikke fått og hadde ikke noe sist heller før etter fødsel

Jeg har hatt i mange uker :) merket det da jeg presset på puppen for å bytte piercing i nippelen :) plutselig begynte jeg å "lekke" :P haha

Ingenting her. Hadde ingenting sist heller, men melken kom av seg selv etter ks sist. Så bekymrer meg ikke, heller litt deilig å slippe noe melkestyr før det er nødvendig.

Jeg har faktisk hatt råmelk siden uke 22-23!! Masse lekkasje og styr på nettene, har en t-skjorte jeg må sove med som er blitt melke-tskjorten! haha, må vaske den hele tiden og den går definitivt rett i søppelet når dette er ferdig :P

Når jeg klemmer på så får jeg såvidt litt ut. Men lekker heldigvis ikke :)

Jeg lekker, må bruke innlegg :/ ikke noe å trakte etter.

Har vært hvit/gulaktig melk siden jeg var 3-4 mnd på vei. Lekker mest på natten, og første gangen jeg merka det holdt jeg på å grisebanke gubben fordi jeg trodde han hadde grisa! :p Kom noe knallgul melk forrige uke (35) når jeg satt og "pillet", men lekker ikke gult om natten enda.

åååå aldri prøvd å klemme .. Prøvde nå, da kom det en dråpe med gul gjennomsiktig veske og litt hvitt.. Da er det noe på gang der:p Det var merkelig å se;)

Lekker som ei sil :P Har hatt råmelk sia veke 15...

Jeg har hatt det er par uker allerede, er i midten av uke 35. Men om man klemmer frM litt skal du se a t det kommer noe. Men mange zom ikke får det før terminen virkelig nermer seg. Og trenger ikke nødvendigvis å lekke:-)

Ikke våt, men finner hvite "tørre buser" eller tørket noe rart... Haha
Lurer på om det er råmelkrester?

Jeg var mye våt i bhen tidlig i sommer. Var vel ca i uke 5-10. Det sluttet rett før oul i uke 18. Merkelige greier. Har prøvd å klemme litt nå i det siste, men det kommer ingenting. I sommer hadde jeg ammeinnlegg. De klistra seg til brystet mitt da det ble så fult.

Startet å lekke litt i uke 19/20, finner flekker på lakenet i senga og merker på brystvortene om morgenen at det er noe størknede greier der:P skikkelig lekkert. Blitt litt mindre i det siste, men kan oppdage litt gul/orange flekker i bh-en etter endt dag:)

Har lekket leeeenge.... Tror det startet rundt uke 20 :p Er heldigvis ikke så mye, finner størknet hvite flekker i bh hver dag, og ved anstrengelser (f.eks hard mage og dobesøk, sorry detaljer) så merker jeg ofte at det pipler litt klar væske ut fra den ene eller begge niplene :p
Det er ikke så mye at bh blir våt, men jeg må liksom pille bort det som er størknet hvert kveld pluss fra niplene :p

teller ned til 9.feb <3
fra appen

Back
Topp