Råmelk

LinnChris

Betatt av forumet
I dag kom de alle første dråpene ut av brystene.
Med storesøsteren fikk jeg ikke før  to dager etter fødsel faktisk.

Har dere fått råmelk?

Her har det ikke kommet noe men jeg kjenner at det stikker litt.. ?? Gjør det det med dere også?

Her kom det første i uke 20. Noen ganger kan det komme endel, litt plagsomt noen ganger...

råmelk kommer ikkje før etter fødsel, men det er vell ganske vanlig med litt melk i puppene no :) har ikkje fått ut dråper ennå,men ser jo at det er noe som har laga "propper" i melkegangenen:P

ms.bonita skrev:
råmelk kommer ikkje før etter fødsel, men det er vell ganske vanlig med litt melk i puppene no :) har ikkje fått ut dråper ennå,men ser jo at det er noe som har laga "propper" i melkegangenen:P

Mange får råmelk under graviditeten jo. Kan få det allerede fra 3.mnd :) Jeg har hatt blank væske fra ca uke 20, må ofte gå med ammeinnlegg, for det kommer ganske mye http://mammanett.no/mobil/node/8109

Yepp, den kom rundt uke 25 tror jeg.

har også hatt det en stund nå, noen ganger så renner det en god del, hadde det ikke sist.

Ingen melk her... fikk ikke det sist heller. Kom vel litt dagen etter fødsel.

Hos meg skjer det tydeligvis noe om natten, for jeg kan merke at det har stivnet litt mens jeg sov. Har ikke merket noe ellers, og jeg har ca 3 uker til termin emoticon

Sist gang fikk jeg det allerede halvveis i svangerskapet, flekkete laken og bh'er. Måtte gå med ammeinnlegg etterhvert og sove med tisselaken, haha! :p

Denne gangen har jeg merket lite til det - puppene  stikker og er mer ømme noen dager enn andre, og kommer ut blank væske hvis jeg klemmer litt på brystene. Men har ikke begynt å leke noe enda...

Håper ikke det har noe å si på melkeproduksjonen etter fødsel, for sist slet jeg med lite produksjon og at det kom for sakte ut... og da begynte jo puppene å klargjøre seg lenge før :-p

Back
Topp