råmelk

sif

Elsker forumet
heisann jenter!
våknet i natt at jeg var våt på det ene brystet og på armen. tror det er litt råmelk som kommer. synes det er tidlig,men er jo flott at det er melk der....føltes litt rart egentlig.
noen som oppdaget det på den tiden som jeg gjorde?

har ikke merket noe jeg ennå....
Men det er jo bare posetivt at det er melk da[:)] 

Kommer piplende ut hver natt hos meg.. Har gjort det i ca tre uker nå. Melkegangene er nå åpne iallefall (selv om laknet må skiftes ofte...:))

Termin 05.09

det er når det kommer i klem her også. noen som spekulere på om tidlig tegn til melk kan forårsake tidlig fødsel, men får håpe de tar feil.

Har også hatt råmelk en godt stund...men det lekker ikke akkurat ennå, er vel litt tidlig med det vel:) er jo sikkert forskjell på folk men...[:)]

Har ikke merket noe her heller ennå [:)]

Har ikke fått ennå, men puppene er utrolig ømme om dagen så det er nok rett rundt hjørnet. Har fått det ganske sent de andre gangene så det kan nok ta noen uker for meg ennå.

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: ophelia

Når er det egentlig vanlig at det kommer? Er jeg seint ute lissom??[&:]

Ikke alle får råmelk som lekker sånn i svangerskapet.
Jeg fikk litt med førstemann.
Med andreman fikk jeg ikke i det hele tatt.
Det har ennå ikke kommet noe nå. Men nå skal ikke jeg amme, så det bekymrer meg ikke[:D]

Kan jeg spørre hvorfor du ikke skal amme? (mulig jeg ikke får svar da, men tar sjansen [;)] )

ORIGINAL: MoldeJente24

Har hatt råmelk i flere uker. Men det renner ikke ut av seg selv. Bare hvis brystene kommer i klem, da kommer det noen dråper.

Jeg oppdaget det i uke 16-17 tror jeg. Trodde det var betendelse i starten[:D]

Back
Topp