råmelk

*Knøttet*

Glad i forumet
Jeg har begynt å lekke fra puppene- allerede[:'(] Synes det begynte altfor tidlig denne gangen..
Noen andre??

Nei, aldri fått melk før døgnet etter fødsel jeg.
Godt du er produktiv da =)

I første svangerskap kom melken et par uker før fødsel
I andre svangerskap kom melken 2 dager etter sønnen min ble født
Denne gangen i uke 14... hmmmm... Kunne godt ha ventet myyyye lenger..

Jada skjønner deg godt, kjipern å begynne med evt innlegg og styr allerede....!

råmelken er ikke det den første melken som kommer ETTER fødsel?
mens sekrete som kommer før kalles heksemelk eller noe sånn?[8|]

mener jeg har lest det et sted

ORIGINAL: turteldue

råmelken er ikke det den første melken som kommer ETTER fødsel?
mens sekrete som kommer før kalles heksemelk eller noe sånn?[8|]

mener jeg har lest det et sted

kan godt stemme det..

Har ikke kommet noe enda, men føler på meg at det kan skje snart... Kom ganske tidlig med førstemann også..

Har melk etter siste ammerunde, enda det er 4 mnd siden jeg sluttet. Men det renner ikke så det er ikke noe problem, bare litt rart.

Jeg har produsert veske fra ene puppen siden februar og den andre etter jeg ble gravid, dette er bare blank, litt seigt veske.
Det er hypofysen i hjernen som styrer dette.... [:)][:)]

Klemmer jeg nå på puppen, kommer det vekse ut fra begge to..................

ORIGINAL: *OiOi*

Har melk etter siste ammerunde, enda det er 4 mnd siden jeg sluttet. Men det renner ikke så det er ikke noe problem, bare litt rart.

men slutta for et år sia da [;)]

Jeg hadde melk i nesten 5 år etter at sønnen min ble født[:-] og det ble bort nå når jeg ble gravid.. så skal bli spennende og se når det kommer igjen.

ORIGINAL: atene

Jeg hadde melk i nesten 5 år etter at sønnen min ble født[:-] og det ble bort nå når jeg ble gravid.. så skal bli spennende og se når det kommer igjen.
  sånn var det her også, men bare 2 år siden han ble født da, hadde litt i førsten når jeg ble gravid, men nå er det vekk, så håper jeg slipper noe mer før fødsel nærmer seg, hadde litt veske mnd. før fødsel sist, men lakk heldighvis ikke

har i den ene... men er ikke så superlenge siden jeg slutta å amme, og mista aldri melka helt - så mulig det bare er no "bunnsugl" [;)]

Her er det melk i alle fall.
Men nå sluttet jeg å amme for en mnd tid siden da,så det er nok naturlig.

Har hatt råmelk helt siden etter jeg slutta å amme forrige jeg, enda det er snart to år siden[;)] Men det lekker ikke da. Men kommer vel, fikk melk en god stund før fødsel sist også.

Back
Topp