Råmelk..

fruluna

Forumet er livet
I går kveld fant samboeren min ut noe nytt.. Klemmer jeg hardt på puppene (eller han da.. he he), kommer det faktisk væske ut!! Det må vel være sånn råmelk det eller?? Noen andre som har fått det? [&:] Ganske blankt, og ikke hvitt..

Har hørt at det kan komme litt melk (eller ei eller anna væske... [&:]) allerede no. Trur også at eg huska at man ikkje skulle klemme på det... berre la det være der, og det som kjem ut, det kjem ut. Så trur du må be samboeren din om å holde klypene for seg sjøl! He he! [:D] Blir vel ein tøff beskjed for han å få! [8D]

Jeg har ikke sett at dette har kommet ut, men av og til er det noe som er "størknet" der.
(Blir detaljer dette, men[:D])
Det er sikkert maten som er i gang.

er nok bare råmelk ja,har litt denne gangen,men hadde kjempe mye da jeg var gravid med førstemann fra uke 17.

ja de er nok rå melk, jeg har hatt de siden uke 18 ca.. ! litt irriterende. men kjekt å vite at melkoproduksjonen er i gang, burde ikke være noe problemer med mat til jr..
[:D]

Ups.. Vi har klemt som bare det vi, for vi syntes det var litt moro.. Men da får vi slutte med det ja..Hmm.. [&:]

ja du setter gjo produksjonen mer i gang visst du klemmer på dem, men de er ganske morsomt å se på.. hehe[:D]nesten som vulkaner, hehe[:)]
er du ellers i fin form ??
[;)]

Hei Peggy!
Joda formen er grei den!
Sliter med rygg/hofte/lyske problemer, og legen/jordmora/fysioterapueten kan visst ikke bli helt enig om det er bekkenlåsning eller bekkenløsning.. Men men..
Ellers er alt fint!! Med deg også? [:D]

Heia. Jo da hær er det begjnt å pipple ut litt blank "melk" men det er mest om natten at det kommer noe ut, da har det stivnet en liten stripe fra vorten og ned mot magen, Jeg ligger vist å klemmer puppene så da kommer det ut littegran "melk". Viste heller ikke at man ikke skal klemme på puppene......[&:] Det er nok mange pappaer som blir skuffet når de får vite dette....[;)] Thihi.... Vi venter lille nurket vårres ut 1feb. gleder oss kjempe mye. Det er vår første baby[:D]
ORIGINAL: fruluna

I går kveld fant samboeren min ut noe nytt.. Klemmer jeg hardt på puppene (eller han da.. he he), kommer det faktisk væske ut!! Det må vel være sånn råmelk det eller?? Noen andre som har fått det? [&:] Ganske blankt, og ikke hvitt..

har også en blank aktig væske..... da er d ikke bare meg da.. hehe [:)]

heia[:D]
jeg sliter også med bekkenløsning, heldigvis hjelper fysioterapien og å være i ro !!
jordmora mi, sa vertfall at en stimulerte til mere produksjon visst en klemte på dem formye, men de er ganske morro å se på , hehe!![:)]
har dere gått opp mye i vekt da ???

Back
Topp