Råmelk/veske

Andregangsfødende

Flørter med forumet
Vårspirene 2021
Noen av dere som har begynt å få veske ut av puppene? Jeg fikk det for rundt 3 uker siden. Er nå i uke 25. Syns det var litt tidlig, men jordmor mente det var like normalt å få det nå som rett før fødsel.
 
Jeg har fått gjennomsiktig væske ut, veldig lite.. har vel vært sånn i 2-3uker nå (uke 26+0, idag tirsdag) ikke spurt jordmor, men skal til jordmor igjen istarten av januar:)
 
Jupp. Fekk i veke 16-17 sist, ungen kom 41+0 ;)

Denne gangen var det berre eit halvår mellom forrige amming og ny graviditet, så vart aldri heilt tørt..men lekker ikkje.
 
Noen av dere som har begynt å få veske ut av puppene? Jeg fikk det for rundt 3 uker siden. Er nå i uke 25. Syns det var litt tidlig, men jordmor mente det var like normalt å få det nå som rett før fødsel.

Har også fått veske ut av puppene de siste ukene. Blankt, men fikk det tidlig sist graviditet også :happy:
 
Merket at det kom litt da jeg klemte på brystene forrige uke (uke 25 nå) gjennomsiktig på den ene siden og mer gult på den andre..... veldig merkelig
 
Merket at det kom litt da jeg klemte på brystene forrige uke (uke 25 nå) gjennomsiktig på den ene siden og mer gult på den andre..... veldig merkelig
Haha akkurat samme med meg! Vært veldig klar farge frem til for typ 2 uker siden! Da er det mer farge som veldig utvannet melk. Men er det «lenge» siden høyre pupp har lekket kommer det første som ganske gult før det blir den utvanna melkefargen:hilarious:
 
Back
Topp