rådløs....

Bkno7845472

Blir kjent med forumet
Hei alle dere :)
Gratulerer så mye med graviditeten !
Her sliter jeg med å bestemme meg for hva jeg skal gjøre... har alltid vært imot abort, har opplevd å miste et barn i krybbedød og vet hvor dyrebart livet er... for å si historien kort har jeg mange barn fra før og trodde vi egentlig var ferdige før vi blir besteforeldre om noen år ( eldste er 20) men så er det den mammafølelsen da... i tillegg ble jeg skikkelig plaget med bekkenløsning sist gang i 2011 så er veldig ambivalent... gud hjelpe meg hva skal jeg gjøre

Lei situasjon, men tror ikke vi kan hjelpe deg med dette, det er jo opp til deg og din mann. Hva sier han da? Og hvor mange barn har du?

Har du barn fra 2011 eller var det da du mistet i krybbedød? kondolerer for det:/ svigermor har og mistet i krybbedød når han var 6 mnd og jeg ser det er et veldig sårt tema enda som vi aldri prater om!

vanskelig for meg å sette meg inn i din situasjon da jeg er i 20 årene selv men akkurat nå kan jeg si at jeg så klart ville beholdt:) er veldig imot abort selv.

Håper du gjør det valget du føler er rett for deg:)

vil og legge til at du vil aldri angre på barn du har fått:):)

Hei :)

Dette må jo dere nesten kjenne på sammen. Om dere har tid, og rom for det. Samtidig så tenkef jeg for en velsignelse :) den lille vil jo ha søsken som kanskje kan steppe inn etterhvert som barnevakt :)

Jeg vet ikke hvor " gammel" du er, men alder har forsåvidt ingenting å si så lenge dere føler dere klarer dette. så koselig å ha en liten en i armene igjen. Og nyte årene fremover. Du vil aldei angre på å ha bært frem et barn.
Masse lykke til. Jeg håper dere blir enige, og at vi ser deg videre her inne:)

Elsker barn ♡ mistet for 16 år siden -og har født 4 barn siden ♡ en til fra eller til , vet at jeg klarer det ... min bedre halvdel sier at jeg bestemmer -selv om han i grunn sier at nok er nok.
Hei! Er det deres 5 barn? Venter også nr.5. Vil tåde deg til ikke å gjøre det. Men selvfølgelig du må jo gjøre det som er best for dere. Håper dere finner ut hva dere skal gjøre. Lykke til

Jeg har også 4 fra før og venter nr 5.. Er i mot abort jeg også, men skal innrømme jeg vurderte det nå, da dette ikke var planlagt, men glad jeg ikke gjorde det! Nå gleder jeg meg bare termin 14 juni
Mine er født i 02,03,06 & 14!

Back
Topp